eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBagażnik dachowy a aerodynamikaRe: Bagażnik dachowy a aerodynamika
  • Data: 2016-09-15 17:00:42
    Temat: Re: Bagażnik dachowy a aerodynamika
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 15.09.2016 o 15:48, quent pisze:
    > On 15.09.2016 15:33, s...@g...com wrote:
    >> W dniu czwartek, 15 września 2016 14:43:28 UTC+2 użytkownik
    >> q...@g...com napisał:
    >>> Nie wydaje się Wam dziwne, że bagażniki dachowe montowane są
    >>> odwrotnie niż powinny?
    >>> Kształt/profil aerodynamiczny wskazywałby na konieczność montowania
    >>> ostrym do tyłu a nie do przodu - vide choćby kształt kropli wody :-)
    >>
    >> Ten kształt kropli wody to jedno z kłamstw które się serwuje dzieciom
    >> w szkole.
    >>
    >> W zalezności od tego w stosunku do czego się rozpatruje opór
    >> aerodynamiczny optymalny kształt będzie inny.
    >>
    >> Najbardziej optymalny pod względem objętośći to rura, z zaokrąglonymi
    >> końcami.
    >>
    >> Patrz - korpus jumbojet-a.
    >>
    >> W praktyce niewielka różnica czy początek ostry czy okrągły.
    >> Ważne aby cienkie było raczej z przpdu bo wtedy zachowuje się
    >> stabilniej na wietrze.
    >
    > O samolot - dobrzy przykład!
    > Przekrój skrzydła samolotu jest niemal identyczny z wzorcem kształtu
    > aerodynamicznego - tępe do przodu ostre do tyłu.
    >
    >

    "wzorcem kształtu aerodynamicznego" o czym ty bredzisz?
    Skrzydło samolotu ma za zadanie unieść go w powietrze.
    Naprawdę byś chciał, żeby zrobił to twój bagażnik?



    --
    Kaczin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: