eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutonomiczne samochody i kolizja Google-car › Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ndvta5$pds$1@news.agh.edu.pl>
    <ne01ss$kh0$1@dont-email.me> <ne161k$35q$10@node1.news.atman.pl>
    <ne1fig$6da$1@node2.news.atman.pl> <ne1g7f$708$1@node2.news.atman.pl>
    <ne1ina$9g7$1@node2.news.atman.pl> <ne27lj$sbs$1@node2.news.atman.pl>
    <ne2i7q$6un$1@node2.news.atman.pl> <ne35ao$ire$1@dont-email.me>
    <ne3933$vq5$1@node2.news.atman.pl> <ne3dsh$lf9$1@dont-email.me>
    Date: Wed, 6 Apr 2016 23:03:24 +0200
    Message-ID: <12j2g0s508mnd.krv624vr8tw5$.dlg@40tude.net>
    Lines: 37
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1459976598 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 685 82.143.187.50:51329
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:697897 pl.misc.samochody:2579774
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 6 Apr 2016 17:38:38 +0100, AlexY napisał(a):
    > ACMM-033 pisze:
    >> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>> O czym piszesz, pierwsze czytam o czymś takim jak brak możliwości
    >>> wyłączenia autopilota.
    >> To chyba nawet poza autopilotem było, automat ciągu.
    >
    > Automat ciągu jest częścią autopilota, coś jak tempomat, w modelarstwie

    tempomatu nikt nie nazwie autopilotem.

    > taką samą funkcję dla modeli śmigłowców pełni "governor". Nic mi nie
    > wiadomo żeby nie dało się go wyłączyć, ale nie jestem pilotem mogę
    > czegoś nie wiedzieć, tak czy siak, konkrety bym poprosił, gdzie kiedy
    > jaki samolot spadł bo nie dało się zredukować mocy.
    >
    >> Ale, rzeczywiście chyba takie przypadki były, że autopilit się zaparł i
    >> nie wyłączył.
    > Chyba?

    zredukowac jak zredukowac, ale:
    -Airbus w Warszawie - pilot wlaczyl odwracacze ciagu, ale komputer
    uznal, ze sa jeszcze w powietrzu i nie nalezy odwracac. No i pasa
    zabraklo. Zabezpieczenie poza autopilotem.

    - slynny lot pokazowy w Miluzie - pilot sterowal recznie, ale komputer
    czuwal, i wzniesc sie nie pozwolil :-)

    -zobacz to
    http://www.iasa.com.au/folders/Safety_Issues/others/
    Bilbao.html


    No i spojrz na ten brazylijski wypadek - zeby piloci przez 5 minut nie
    potrafili wyprowadzic samolotu z przeciagniecia ... glownie z powodu
    zbytniej ambicji systemow.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: