  • Data: 2012-02-08 08:07:02
    Temat: Re: Autobusy pracują całą noc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2012 00:52, Ukaniu pisze:
    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A czego nie wolno mi palić śmieci jak ja chcę mieć ciepło w domu?

    Bo jest taki przepis. A na silnik pojazdu pracujący dłużej niż 2 minuty
    poza drogami publicznymi - nie ma zakazu.

    Poza tym nie histeryzuj - mają katalizatory i filtry, a o ile nie śpisz
    z otwartym oknem odgłos pracującego na wolnych obrotach silnika nie
    powinien przekraczać delikatnego pomruku. To już przeciętny duży pies
    będzie głośniejszy.