  • Data: 2012-02-08 11:33:49
    Temat: Re: Autobusy pracują całą noc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2012 09:57, Ukaniu pisze:

    > Aktualnie z okna widzę "Prymasa" w okolicach "Zachodniego" ;-)

    To może masz jakiś uskok czasowy albo z domu nie wychodzisz.

    > Serio uważasz, że grzanie silników autobusów w nocy w zajezdniach
    > znajdujących się często w obszarach gęsto zabudowanych jest OK?

    A u was biją Murzynów!

    Primo: najpierw ustalmy, skąd wziąłeś te "stare, rozklekotane i dymiące".

    Secundo: nie jest to gorsze od tego samego taboru jeżdżącego.

    Tertio: pewnie, że można odpalać kompletnie zimny (jak w dobrym stanie),
    ale na pewno nie jest to obojętne dla silnika... ani dla pasażerów
    wsiadających do wymrożonego autobusu. Są różne rozwiązania - podłączanie
    autobusów do CO, nadmuchy, nawiewy, grzałki elektryczne... Ale nie
    zdziwiłbym się, jakby koszty były porównywalne. Jakby nie chodziły
    silniki, to grzanie np. kotłem na bazie także dałoby dodatkowe spaliny.