    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Date: Wed, 02 Mar 2011 14:59:32 +0100
    <4d6ceb86$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj0qg$pro$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d08bc$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj3p6$6f5$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d4c73$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6e3313$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2011-03-02 13:07, Cavallino wrote:

    > Że w takich warunkach jak na filmach to tak właśnie działa.
    > A w gorszych już niekoniecznie.

    Te detekcje po 500 metrow w miescie to pewnie tez niemiarodajne Twoim
    zdaniem beda? To pewnie tez jakies wyjatkowo sprzyjajace warunki?
    http://www.youtube.com/watch?v=znaIfaO2Ia8
    http://www.youtube.com/watch?v=JdTUUmWN7DM

    Co wobec tego ma byc bardziej miarodajnego?

    > Nie pisałem przecież o FR ustawionym na wprost, wyraźnie była mowa o
    > suszarkach.

    Przeciez juz pisalem ze caly czas mowa jest o FR. W poprzednim poscie
    sam dwa razy pisales o FR "ustawionym na wprost". O co wiec chodzi?

    > Jest.
    > A jeśli nie, to czego Twoim zdaniem?

    Przeciez dokladnie wyjasnilem w tym samym poscie.

    > Ale też przy drodze z 3 pasami w każdym kierunku poważnie ogranicza
    > ilość samochodów na fotce.
    > Czyli ułatwia pracę strasznikom.

    1. niczego nie ogranicza, bo jak napisalem, fota bagaznika samochodu
    czy inna rownie przydatny wycinek pojazdu, ktory zmierzono w takiej
    sytuacji, to sie nada do smieci. Niezaleznie od tego ze tak prowadzony
    pomiar bylby szkolnym bledem w zakresie prawidlowej obslugi urzadzenia.

    2. Multanova nie wymaga dodatkowych ulatwien bo ma specjalna podzialke
    umozliwiajaca okreslenie ze pojazd zajmujacy okreslona czesc zdjecia
    jest tym, ktorego dotyczyl pomiar, skutkiem czego skutecznie odsiewa
    wlasnie na 3 pasach ruchu.

    > To znaczy że pod małym kątem w stosunku do drogi.

    To znaczy, ze to nie jest "na wprost", tylko mowa o standardowym i
    praktykowanym zawsze rodzaju ustawienia tego typu sprzetu.

    Tymczasem skoro napisales: "Chyba jeszcze NIGDY takiego nie spotkałem"
    to oznacza ni mniej ni wiecej tylko bzdure.

    > Tylko to?

    Ma same cymesy - Multanovy i AD9 ktory ma zblizona funkcjonalnosc
    i stopien wykrywalnosci.

    > Niemniej na YT są filmiki w których Noxo radzi sobie z nią odpowiednio
    > wcześnie.

    No widzisz, sam potwierdzasz ze daje sie wykryc. Moze powinienes
    zareklamowac egzemplarz ;)

    --

    memento lorem ipsum