  • Data: 2010-12-31 00:15:15
    Temat: Re: Antena na 610 MHz
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotrne napisał:

    > Dziękuję! Wydaje mi się, że ta 13-elementowa antena Yagi,
    > o której mowa w jednej z odpowiedzi, wisi naprzeciwko
    > mojego okna. Właściwie też mógłbym powiesić taką w podobnym
    > miejscu (po negocjacjach ze spółdzielnią, która zamknęła
    > wyjście na dach).

    Konstytucja RP się kłania. Masz prawo odbierać wszelkie emisje
    przeznaczone do odbioru publicznego - wynika to z wolności dostępu do
    źródeł informacji. Administracja może (a nawet powinna) zamknąć wyjście
    na dach żeby byle kto po nim nie łaził i nie robił co chce, może zażądać
    od ciebie uzgodnienia szczegółów instalacji antenowej (żebyś dziur w
    dachu nie narobił i żeby sąsiadowi na łeb nie kapało), może zażądać
    dodatkowej opłaty za szczególne wykorzystanie części wspólnej budynku -
    ale nie może dać odpowiedzi "nie bo nie". Ich władza kończy się na
    przepisach prawa budowlanego - oni mogą żądać, ty musisz tym przepisom
    uczynić zadość.

    --
    Darek