  • Data: 2009-02-03 18:48:11
    Temat: Re: AVR ATmega8 ADC
    Od: EM <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JRakoczy pisze:
    > Co to znaczy, że impedancja wejściowa przetwornika w tym procku była
    > stworzona do 10komów? Czy to znaczy, że nie mogę dać na wejściu dzielnika
    > wejściowego np 100k szeregowo i ileś do masy ?

    Dla przebiegów stałonapięciowych wystarczy, że na wejściu ADC będzie
    kondensator, np. 100n. Dzielnik może mieć duże rezystancje.
    Przecież w pdfie stoi, że typowo ADC ma Rwe 100Mohm, min. 55. Problemem
    jest kondensator CSH o pojemności rzędu 14pF. Ale taki problem to nie
    problem :)
    Ja zwykle stosuję setki kohm od strony masy w dzielniku.
    --
    Pozdr
    EM