eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[ASB] Przyznaję rację kilku osobom.Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Date: Wed, 29 Sep 2010 16:03:57 +0200
    Organization: Hard Core Slrn-pl User
    Lines: 56
    Message-ID: <s...@b...chello.pl>
    References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl>
    <s...@b...chello.pl>
    <i7vf26$50j$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1285769033 32225 82.210.139.160 (29 Sep 2010 14:03:53
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 14:03:53 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 11067
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-24-generic (i686))
    X-NNTP-Posting-Host: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313939
    [ ukryj nagłówki ]

    śro, 29 wrz 2010 o 15:28 GMT, Filip KK napisał(a):

    > W dniu 2010-09-29 13:30, Brzezi pisze:
    >
    >>> Test 1:
    >>> Rozpędziłem się do około 70km/h,
    >>> wrzuciłem tryb manual,
    >>> wrzuciłem bieg 5-ty (obroty spadły do około 1100 obr/min.),
    >>> wrzuciłem tryb D (obroty pozostały w tej samej pozycji),
    >>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD (i obserwowałem obrotomierz jak przyspiesza),
    >>> po kilku sekundach automat zmienił bieg na 4 i po chwili na 5.
    >>
    >> To masz cos nie tak, automat powinien zredukowac do 4 NATYCHMIAST po
    >> wcisnieciu zdecydowanym gazu
    >>
    > Domyśl się, że skoro miałem na 5-tce, przyspieszyłem i
    > słyszałem/widziałem, że zmienił na 4 i potem na 5, to chyba zredukował
    > NATYCHMIAST do 3, prawda? :)

    Moze za malo jasno opisales, jedak Twoje zeznania sugeruja ze, jechales na
    5, wcisnales gaz mocno, po kilu sekundach zmienil na 4 i po chwili znowu na
    5, czyli 5->4->5, o 3 biegu nic nie pisales...

    >>> Test 2:
    >>> Rozpędziłem się do 60km/h,
    >>> wrzuciłem bieg 5 (w trybie manual),
    >>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD.
    >>> Wynik: Rozpędzał się jak zółw.. Tak na oko na filmiku zajmuje mu to z 7
    >>> sekund z 60 do 100 km/h.
    >>
    >> To potwirdza potrzebe i zasadnosc redukowania biegow podczas
    >> przyspieszania, z czym sie tak burzliwie klociles i nie zgadales
    >>
    > Nie wiem po co powyższy komentarz?

    Komentarz odnosnie tego jak bardzo burzyles sie o zasadnosc stosowania
    redukcji biegow, ze z racji tego ze masz diesla i duzy moment obrotowy nie
    musisz redukowac bo masz "pierdolniecie", a tutaj sam potwierdzasz, ze bez
    redukcji rozpedza sie jak zolw, co stoi w sprzecznosci z Twoimi poprzednimi
    wypowiedziami:

    Ten jest szczegolnie wyrazisty:
    "Słuchaj, gówno prawda, ja mam takie pierdolnięcie w mojej Beemie, że
    naprawdę uwierz mi na słowo NIE MUSZĘ redukować żadnych biegów."

    "Nie każdy, mój tak nie robi. I wieloma, którymi jeździłem też tak nie
    robiły. Poprzednie moje auto w 3 litrowej benzynie też tak nie robiło.
    Bo po co ma zmieniać bieg na wyższy, skoro wyższe obroty mu nie są do
    niczego potrzebne."

    "Bo w dieslu nie trzeba używać kickdown, żeby sprawnie
    wyprzedzać czy przyspieszać. Możesz być na tym samym biegu."


    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: