-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Brzezi <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Date: Wed, 29 Sep 2010 16:03:57 +0200
Organization: Hard Core Slrn-pl User
Lines: 56
Message-ID: <s...@b...chello.pl>
References: <i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7vf26$50j$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1285769033 32225 82.210.139.160 (29 Sep 2010 14:03:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 14:03:53 +0000 (UTC)
X-Licznik: 11067
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-24-generic (i686))
X-NNTP-Posting-Host: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313939
[ ukryj nagłówki ]śro, 29 wrz 2010 o 15:28 GMT, Filip KK napisał(a):
> W dniu 2010-09-29 13:30, Brzezi pisze:
>
>>> Test 1:
>>> Rozpędziłem się do około 70km/h,
>>> wrzuciłem tryb manual,
>>> wrzuciłem bieg 5-ty (obroty spadły do około 1100 obr/min.),
>>> wrzuciłem tryb D (obroty pozostały w tej samej pozycji),
>>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD (i obserwowałem obrotomierz jak przyspiesza),
>>> po kilku sekundach automat zmienił bieg na 4 i po chwili na 5.
>>
>> To masz cos nie tak, automat powinien zredukowac do 4 NATYCHMIAST po
>> wcisnieciu zdecydowanym gazu
>>
> Domyśl się, że skoro miałem na 5-tce, przyspieszyłem i
> słyszałem/widziałem, że zmienił na 4 i potem na 5, to chyba zredukował
> NATYCHMIAST do 3, prawda? :)
Moze za malo jasno opisales, jedak Twoje zeznania sugeruja ze, jechales na
5, wcisnales gaz mocno, po kilu sekundach zmienil na 4 i po chwili znowu na
5, czyli 5->4->5, o 3 biegu nic nie pisales...
>>> Test 2:
>>> Rozpędziłem się do 60km/h,
>>> wrzuciłem bieg 5 (w trybie manual),
>>> wcisnąłem gaz do dechy bez KD.
>>> Wynik: Rozpędzał się jak zółw.. Tak na oko na filmiku zajmuje mu to z 7
>>> sekund z 60 do 100 km/h.
>>
>> To potwirdza potrzebe i zasadnosc redukowania biegow podczas
>> przyspieszania, z czym sie tak burzliwie klociles i nie zgadales
>>
> Nie wiem po co powyższy komentarz?
Komentarz odnosnie tego jak bardzo burzyles sie o zasadnosc stosowania
redukcji biegow, ze z racji tego ze masz diesla i duzy moment obrotowy nie
musisz redukowac bo masz "pierdolniecie", a tutaj sam potwierdzasz, ze bez
redukcji rozpedza sie jak zolw, co stoi w sprzecznosci z Twoimi poprzednimi
wypowiedziami:
Ten jest szczegolnie wyrazisty:
"Słuchaj, gówno prawda, ja mam takie pierdolnięcie w mojej Beemie, że
naprawdę uwierz mi na słowo NIE MUSZĘ redukować żadnych biegów."
"Nie każdy, mój tak nie robi. I wieloma, którymi jeździłem też tak nie
robiły. Poprzednie moje auto w 3 litrowej benzynie też tak nie robiło.
Bo po co ma zmieniać bieg na wyższy, skoro wyższe obroty mu nie są do
niczego potrzebne."
"Bo w dieslu nie trzeba używać kickdown, żeby sprawnie
wyprzedzać czy przyspieszać. Możesz być na tym samym biegu."
Pozdrawiam
Brzezi
Następne wpisy z tego wątku
- 29.09.10 16:08 J.F.
- 29.09.10 16:14 Brzezi
- 29.09.10 16:57 Filip KK
- 29.09.10 16:59 Filip KK
- 29.09.10 17:03 Filip KK
- 29.09.10 17:15 Brzezi
- 29.09.10 17:19 Filip KK
- 29.09.10 17:40 Brzezi
- 29.09.10 18:11 Filip KK
- 29.09.10 18:45 Brzezi
- 29.09.10 20:23 Jurand
- 29.09.10 20:29 Lewis
- 29.09.10 21:08 Jurand
- 30.09.10 09:00 Bartek
- 30.09.10 09:45 Brzezi
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=