  • 161. Data: 2012-01-24 14:01:22
    Temat: Re: ACTA
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-24 14:51, Janko Muzykant pisze:
    > Tylko jakby szczegóły
    > drogi to tego stanu nam się różnią trochę :)

    Ja Ciebie rozumiem. Obawiasz się rewolucji.
    Tyle, że ja NIC o *sposobie* wprowadzenia zmian nie mówiłem.
    Nie obawiasz się, że jeśli NIC nie będziemy robić (to wystarczy żeby
    bałagan rósł) to władzę nad tą rozpierduchą weźmie jakiś generał?
    Zapomnij wtedy o foceniu na świeżym powietrzu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 162. Data: 2012-01-24 14:01:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 14:30, Gil pisze:

    > Dla mnie to tania energia. (prąd i paliwa) oraz przepisy pozwalające korzystac
    > z tego jak chcesz. Paliwem może byc drzewo na twojej działce, którego juz
    > teraz nie możesz sam wyciąc bez pozwolenia (bez podatku) i korzystać ze
    > spalonej energii.

    Nie, nie możesz wyciąć drzewa ze względu na (skądinąd głupią) ekologię i
    estetykę. Wciąż jednak możesz sobie nasadzić krzaków czy drzew
    niepodlegających temu prawu i palić nimi w piecu do woli.

    Tania energia to atom. Ale nie trzeba oszołomów ekologicznych ani lobby
    węglowego, wystarczą miliony głupich obywateli, by zrezygnować z tej
    energii na wstępie w imię zabobonów.

    > Koszt energii jest sztucznie podnoszony przez podatki aby ograniczyć wolność.
    > Osobistą i gospodarczą.

    Nie, koszt jest podnoszony, by wykarmić tych, co przeszli z zawodów
    takich jak kowal, szewc, krawiec do account manager energy itd.

    > No i jeszcze cała reszta od religii do przekonań politycznych.

    Tam też są paszcze do wykarmienia. Nic nadto.
    Naprawdę, ideologią żyje bardzo niewiele osób. Cała reszta chce jeść
    dużo, a pracować mało. Właściwie to trochę jak ja sam, z tą różnica
    może, że ja jestem szczery...

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/

  • 163. Data: 2012-01-24 14:05:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 15:01, quent pisze:
    > Nie obawiasz się, że jeśli NIC nie będziemy robić (to wystarczy żeby
    > bałagan rósł) to władzę nad tą rozpierduchą weźmie jakiś generał?

    Tylko że będzie coraz trudniej. Za chwilę każdy będzie kontrolował
    każdego. Tzn. jak będzie miał na to ochotę.

    > Zapomnij wtedy o foceniu na świeżym powietrzu.

    Cóż, będę miał więcej czasu na czytanie. Albo coś tam innego. Tyle
    ciekawych rzeczy jeszcze można robić...

    --
    pozdrawia Adam
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../

  • 164. Data: 2012-01-24 14:09:17
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-24 15:05, Janko Muzykant pisze:
    > Cóż, będę miał więcej czasu na czytanie. Albo coś tam innego. Tyle
    > ciekawych rzeczy jeszcze można robić...

    Weź nie pitol.
    Nie dałbyś rady bez migawki ;-)

    Trzeba coś robić w kierunku obrony wolności - cokolwiek!
    Tyle na ile każdego z nas stać.
    Mój znajomy to fajnie napisał:
    Gdyby kropla deszczu mała
    myślała,
    że jest taka mała,
    że sama nic nie zdziała,
    bo twarda jest skała,
    to by nie padała
    i skała
    by ocalała.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 165. Data: 2012-01-24 14:17:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/01/2012 09:52, quent wrote:

    > To "pytanie" było w stylu - żarł coś pan dziś na śniadanie?
    > Ja zresztą na te "pytanie" odpowiedziałem.

    Pytanie było w stylu "jakie aktywne formy protestu poza biadoleniem w
    internecie uprawiasz".

    Twoja odpowiedź po dwóch dniach milczenia to było "ale jakie jest pytanie?".

    Pytam konkretnie - robisz cokolwiek, aby zmienić świat który ci nie
    odpowiada, poza narzekaniem że ja go nie chcę zmienić?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 166. Data: 2012-01-24 14:18:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/01/2012 13:45, quent wrote:

    > Prześledź co się działo w RFN po wojnie.
    > W HongKongu, obecnie w Chinach, Brazylii - tam własnie WR (wolności
    > ogólnie) jest najwięcej i te kraje dziś rozwijają się błyskawicznie.
    > Zresztą w tym wątku ktoś na dole podał link do video prof. Rybińskiego
    > który pokazywał to na wykresach.

    > To były okresy w różnych krajach, w różnym czasie...

    Które szybko upadły z powodu własnej niewydolności i wiele krajów do
    dzisiaj płaci za te błędy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 167. Data: 2012-01-24 14:19:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-24 15:09, quent pisze:

    > Weź nie pitol.
    > Nie dałbyś rady bez migawki ;-)

    Każdego dnia mogę oślepnąć. Albo ogłuchnąć. A już na pewno, za kilka lat
    z mojego trzydziestokilometrowego zasięgu w górach zrobi się kilometrów
    piętnaście. A potem jeszcze mniej i jeszcze, aż pozostanie spacer nad
    Wisłę (pod warunkiem, że najpierw pokonam trzy piętra schodów).
    Trzeba mieć plan B, C, D i tak do Z :)

    > Trzeba coś robić w kierunku obrony wolności - cokolwiek!
    > Tyle na ile każdego z nas stać.
    > Mój znajomy to fajnie napisał:
    > Gdyby kropla deszczu mała
    > myślała,
    > że jest taka mała,
    > że sama nic nie zdziała,
    > bo twarda jest skała,
    > to by nie padała
    > i skała
    > by ocalała.

    No i się robi, w ciągu jednego dnia Smoleńsk poszedł w kosz, a wszędzie
    trąbią o ACTA, opozycyjne partie się promują (tym razem przypadkiem
    robiąc coś dobrego dla sprawy), partie nieopozycyjne robią z siebie
    głupa, a lud jak długi i szeroki zjednoczył się przeciwko czemuś (co
    akurat wynika z czysto psychologicznej potrzeby jednoczenia się ludu w
    walce o coś, tak w naszych, spokojnych czasach rzadko dającej sobie upust).

    A przy okazji jest to pożyteczne bardziej niż jakieś np. euro2012, bo
    uświadamia Kowalskiemu to i owo.

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,

  • 168. Data: 2012-01-24 14:20:34
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-24 15:17, kamil pisze:
    > Pytam konkretnie - robisz cokolwiek, aby zmienić świat który ci nie
    > odpowiada, poza narzekaniem że ja go nie chcę zmienić?

    Odpowiedziałem Ci... wczytaj się uważnie.

    A niech tam:
    <cytat>
    Każdy protestuje tak jak go na to stać.
    Jeden spędza długie godziny na dyskusjach, przekonywaniu... inny do tego
    drukuje ulotki i jeździ po kraju.... jeszcze inny podpala się przed
    jakimś urzędem.
    </cytat>

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 169. Data: 2012-01-24 14:22:56
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-24 15:18, kamil pisze:
    > Które szybko upadły z powodu własnej niewydolności i wiele krajów do
    > dzisiaj płaci za te błędy.

    Może RFN (po wojnie za Erhardta), UK (w czasach gdy była kolebką
    wolności w europie), Chiny, Brazylia (dziś), USA (tak tak oni też
    *mieli* WR ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 170. Data: 2012-01-24 14:23:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/01/2012 14:09, quent wrote:

    > Weź nie pitol.
    > Nie dałbyś rady bez migawki ;-)
    >
    > Trzeba coś robić w kierunku obrony wolności - cokolwiek!
    > Tyle na ile każdego z nas stać.

    To pójdziesz w końcu z tym transparentem, albo petycję zredagujesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net