  • 221. Data: 2012-01-25 20:34:21
    Temat: Re: ACTA
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 25, 1:45 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Niestety gusta są takie, że na jedną szopę w zgodzie z prawdziwą
    > ekologią i estetyką miejsca przypada tysiąc koszmarów. To ja już wolę
    > poświęcić ten jeden promil wolności. Zresztą... i tak nic to nie daje,
    > bo koszmary powstają mimo prawa. Podhale praktycznie wygląda jak sen
    > wariata i chyba nigdzie w Europie nie jest gorzej (a zwykle jest
    > znacznie, znacznie lepiej).

    Gdybys mnie czytal ze zrozumieniem, to juz dawno bys o tym wiedzial,
    co teraz napisales.

    ZD

  • 222. Data: 2012-01-25 20:37:26
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 25, 2:01 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > I znowu błąd: nie potrzeba kasy, żeby po prostu zwyczajnie posprzątać
    > dookoła domu. Przeciętne potrzeby pod tym względem są żadne, a jeśli
    > tylko dany teren nie ma jakiejś kurateli odgórnej (czytaj: sprzątają go
    > podatki albo korporacje), wygląda tym koszmarniej, im więcej ludzi tam
    > mieszka.
    > A ci, co mają kasę, potrafią pieścić swoje trawniki co drugi dzień, ale
    > już centymetr za ich rezydencjami może sobie leżeć zdechły słoń.

    > Ja też, ale po wymianie 2-3 pokoleń.

    Dobrze, ze chociaz optymista jestes.

    ZD

  • 223. Data: 2012-01-25 20:40:34
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 25, 2:47 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Wymienione wcześniej Podhale prawie całe jest kogoś.

    > I całe Niemcy czy Austria bazując na chciwości i zazdrości ma porządek...
    > To jednak sprawa mentalności, żeby nie rzec: genów.

    Nareszcie zaczelo do ciebie docierac to, co ja tu od lat pisze o tej
    waszej "mendalnosci" i genach.

    ZD

  • 224. Data: 2012-01-28 22:58:08
    Od: Keek <k...@w...com>

    In <1...@n...pl> Bo(o)t manager wrote:
    > Jednym zdaniem. - Tam gdzie zaczyna się TWOJA WOLNOŚĆ tam kończy się
    > WOLNOŚĆ INNYCH. I jak tu gadać o wolności?

    Tak powinno byc: Moja wolnosc konczy sie tam, gdzie zaczyna sie twoja
    niewola.

    Niektorzy daza do plutokracji - i to wszystko. Zawsze ktos chce miec
    wiecej niz inni.
    Kiedys byl krol i jego dwor, teraz czas na korporacje.
    Ksiazki Dicka mi sie przypominaja.

    Janko lubi byc oryginalny i isc pod prad - wszyscy trzymamy kciuki, zeby
    nie nastaly czasy, w ktorych nie bedzie mogl tego robic.

    --
    K______ http://rewers.blogspot.com

  • 225. Data: 2012-01-29 11:46:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-28 23:58, Keek pisze:
    > Janko lubi byc oryginalny i isc pod prad - wszyscy trzymamy kciuki, zeby
    > nie nastaly czasy, w ktorych nie bedzie mogl tego robic.

    Tego się nie da wyłączyć, można jedynie próbować skracać promień
    horyzontu zdarzeń :)

    --
    pozdrawia Adam
    /tak, proszę państwa, wygląd też się liczy.../