  • 1. Data: 2012-01-21 14:44:59
    Temat: ACTA
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    26 stycznia Polski rzad podpisze ACTA.
    Jestem za.

    ZD

  • 2. Data: 2012-01-21 15:16:59
    Temat: Re: ACTA
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-21 15:44, Zygmunt Dariusz pisze:
    > 26 stycznia Polski rzad podpisze ACTA.
    > Jestem za.

    Urodzony w kajdanach?
    http://www.youtube.com/watch?v=citzRjwk-sQ&feature=p
    layer_embedded#!

    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-01-21 15:55:52
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-21 15:16:59 +0000, quent <x...@x...com> said:

    > Urodzony w kajdanach?
    > http://www.youtube.com/watch?v=citzRjwk-sQ&feature=p
    layer_embedded#!

    Ubekom podobają się ubeckie metody.
    [...]
    Na czym ta intensywna ochrona ma polegać? Na blokowaniu pirackich
    zasobów sieciowych bez wyroku sądu. Na udostępnianiu danych
    podejrzanych o piractwo komercyjnym organizacjom bez wyroku sądu, ani
    postępowania sądowego. Na monitorowaniu sieci w poszukiwaniu
    ,,podejrzanych o piractwo".
    [...]
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-21 16:22:15
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Zygmunt Dariusz napisał:

    > 26 stycznia Polski rzad podpisze ACTA.
    > Jestem za.
    >
    > ZD

    Na zasadzie, czemu u was miałoby być lepiej, niż u mnie?

    --
    Odpowiadając zamień q na o w adresie.

  • 5. Data: 2012-01-21 20:37:24
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 21, 11:22 am, JaromirD <r...@q...pl> wrote:

    > Na zasadzie, czemu u was miałoby być lepiej, niż u mnie?

    Wiadomo, ze zrobicie wszystko, aby u was bylo lepiej.
    http://www.computerworld.pl/news/378006/Kazdy.kto.ma
    .komputer.zaplaci.abonament.RTV.html
    U nas to nie do pomyslenia.

    ZD

  • 6. Data: 2012-01-21 22:16:39
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-21 20:37:24 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Wiadomo, ze zrobicie wszystko, aby u was bylo lepiej.
> [...]

    W Leningradzie na Pietrowskim Prospekcie rozdają samochody.
    Nie w Leningradzie, tylko Moskwie, nie Pietrowskim Prospekcie, tylko
    Placu Czerwonym, nie samochody, tylko rowery i nie rozdają, tylko
    kradną.

    Co głuchy nie usłyszy to zmyśli, a co ZD nie zrozumie, to wymyśli.

    Pierwsze zdanie z linka
    "KRRiT przygotował projekty nowelizacji ustawy medialnej."

    Ja wiem, za Twoich czasów to się równało z Prawem, ubek powiedział,
    stujkowy wykonał.

    Zmartwię Cię, to już nie działa.

  • 7. Data: 2012-01-21 22:34:59
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-01-21 15:44, Zygmunt Dariusz pisze:
    > 26 stycznia Polski rzad podpisze ACTA.
    > Jestem za.

    Czytałeś ? art 27 mówi m.in. tym, że dane identyfikacyjne "łamiących
    prawo autorskie" mam jako dostawca internetu podać ... nie policji i
    prokuraturze jak było dotychczas, ale "właścicielom praw". Czyli
    praktycznie każdy może do mnie wystąpić i powiedzieć, ze coś chce - ja
    nie mogę tego zweryfikować, ale muszę wydać dane mojego klienta. Gdzie
    tu podstawowa ochrona danych osobowych ? ...

    Już pomijam kwestie, że jak ktokolwiek powie twojemu ISP, że mu ukradłeś
    fotkę, to ci zablokują stronę, bo muszą ... a potem jak się okaże, że to
    pomyłka, to możesz dochodzić sprawę w sadzie cywilnym. Ustawa jest
    ogólnie dostępna do wglądu - warto przeczytać.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 8. Data: 2012-01-22 00:14:27
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 21 Sty, 23:34, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:
> [...]
    Oni też muszą łatać dziurę budżetowa , prawie jak w Krakowie.
    Pozdrawiam Marcin

  • 9. Data: 2012-01-22 12:28:15
    Od: "StaM" <k...@g...pl>

    d...@v...pl <d...@v...pl> napisał(a):

    > Oni te=BF musz=B1 =B3ata=E6 dziur=EA bud=BFetowa , prawie jak w Krakowie.
    > Pozdrawiam Marcin

    Przez 30 lat pobytu w USA nie placilem za radio i telewizje, i nikt mnie o to
    nie prosil. Oczwiscie moglem sobie zamowic film przez linie telefoniczna za
    3,90$, lub kablowke bez reklam za 19,95$.
    Pozdrawiam StaM

  • 10. Data: 2012-01-22 12:48:06
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-22 12:28:15 +0000, "StaM" <k...@g...pl> said:

    > Przez 30 lat pobytu w USA nie placilem za radio i telewizje, i nikt mnie o to
    > nie prosil. Oczwiscie moglem sobie zamowic film przez linie telefoniczna za
    > 3,90$, lub kablowke bez reklam za 19,95$.

    I słusznie. Bo to sk..yństwo jest brać kasę za to że ktoś posiada
    odbiornik TV lub radiowy.
    BTW ACTA to nie abonament i o coś zupełnie innego w tym chodzi.