  • 91. Data: 2012-01-23 15:14:55
    Temat: Re: ACTA
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 14:30, quent pisze:

    > Od samego początku mam na myśli kraj w którym żyję czyli PL.
    > Tyle, że np. sposób kreacji pieniądza jest problemem globalnym
    > rzutującym na sytuację w PL w takim sensie cytuję czy mówię o tym co się
    > dzieje np. w USA.

    Tylko opisany wyżej problem nie dotyczy żadnego pieniądza, a
    niepełnosprawności umysłowej nabytej.
    Podobnie jak estetyczny syf dookoła nas - to nie jest problem biedy
    tylko mentalności. Są na świecie narody, które też zastały zgliszcza i
    gdy my znaleźliśmy taczki i ustaliliśmy kolejność jazdy z gruzem, oni
    wykańczali już pierwszy wieżowiec.

    --
    pozdrawia Adam
    /dzień dobry, nie piję, nie palę, nie ćpam - czy należy mi się renta?/

  • 92. Data: 2012-01-23 15:16:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 14:10, Gil pisze:

    > To nie tak prosto działa. W Sudanie czy Mozambiku pewnie jest popyt na lepsze
    > życie, auta, czystą wodę i edukacje a nikogo to nie obchodzi.

    Ale ja o popycie na wiedzę. Raz - w Sudanie czy Mozambiku jest
    niewielki, dwa - trudniej przeszmuglować litr czystej wody niż całą
    Wikipedię wraz z wszystkimi podręcznikami wszystkich uczelni.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem mistrzem, a wy się nie znacie/

  • 93. Data: 2012-01-23 15:21:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-23 15:08, Catholic pisze:
    > Ci którzy sobie radzą z torrentami mają taką zakładkę "peerów", gdzie
    > widać IP udostępniających plik, czyli osób popełniających przestępstwo.

    A ja napiszę teraz ''dupa'' i - o ile w określonym wypadku dostałbym za
    to grzywnę, a nawet tydzień paki, konsekwencje mojego nielegalnego czynu
    tu i teraz najprawdopodobniej będą żadne.
    Miliony mówią ''dupa'', przekraczają prędkość, plują na chodnik albo
    piracą i jakoś nikt za to nie siedzi.

    --
    pozdrawia Adam
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu

  • 94. Data: 2012-01-23 16:55:00
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-23 15:43, kamil pisze:
    > Dlaczego narzekając na moją postawę sam nie podejmujesz żadnych
    > _konkretnych_ akcji, aby obecny stan rzeczy zmienić? Dyskusje na prfc to
    > nie są konkretne akcje.

    Wymień te konkretne?
    I skąd założenie, że poza tą grupą nie podejmuję?

    www.elipsa.info

  • 95. Data: 2012-01-23 17:06:34
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości grup

    > Interesuje mnie co ja mogę zrobić dla moich dzieci.

    dyskusja raczej offtopowa ale martwić to powinniśmy się z innych powodów
    o przyszłość naszych dzieci i warunków ich życia. Co prawda przykład idący
    z USA ale mimo wszystko dotyka i problemów naszej rzeczywistości.
    Polecam zboczyć:
    http://video.google.com/videoplay?docid=110029632319
    1682742

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski

  • 96. Data: 2012-01-23 17:08:45
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-23 18:06, Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > o przyszłość naszych dzieci i warunków ich życia. Co prawda przykład idący
    > z USA ale mimo wszystko dotyka i problemów naszej rzeczywistości.

    Roger, podałem już w tym wątku link do tego dokumentu ;-)

    www.elipsa.info

  • 97. Data: 2012-01-23 17:12:29
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > A tak serio - przepis głupi, służy obsadzeniu kolejnych wielu stołków i
    > niczemu więcej. Ściąganie będzie co najwyżej bardziej upierdliwe. Jak dziś są
    > ludzie, którzy nie radzą sobie z torrentami i kupują filmy z dworcowej budki za
    > dwa złote, tak przybędzie ich nieco po wyłączeniu prostych metod udostępniania.
    > W końcu, jak już będzie ich dużo, wrócą do łask płytki i stadion, jak dziesięć
    > lat temu (tylko teraz skuteczniej, bo więcej na płytkę wlezie).

    oby Cie twój optymizm kiedyś nie zaatakował od tyłu ze spuszczonymi gaciami :)

    Roger

  • 98. Data: 2012-01-23 17:16:24
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > najprawdopodobniej będą żadne.
    > Miliony mówią ''dupa'', przekraczają prędkość, plują na chodnik albo piracą i

    do czasu jak nie wsadzą Ci chip w ciało a w samochód system GPS połączony
    z wielkim bratem. Zresztą Twój chip identyfikacyjny też może mieć system
    zdalnej wymiany danych. Nie jesteśmy na tyle starzy, żeby tego jeszcze nie
    doczekać. Niestety jestem raczej zwolennikiem spiskowych teorii z lekką
    mania prześladowcza w tych kwestiach. Wiele już innych bzdur wprowadzono
    dla naszego "dobra".

    Roger

  • 99. Data: 2012-01-23 17:25:21
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-23 18:16, Roger from Cracow pisze:
    > Niestety jestem raczej zwolennikiem spiskowych teorii z lekką
    > mania prześladowcza w tych kwestiach. Wiele już innych bzdur wprowadzono
    > dla naszego "dobra".

    To już chyba tylko niepoprawni optymiści wierzą w to, że kolejne wymysły
    przybliżające nas do wizji Orwella służą naszemu dobru.
    Niestety tych "niepoprawnych" jest zastraszająco dużo.
    Ludność w swojej masie jest już tak ogłupiona, że łyknie dowolną głupotę
    wypromowaną w TV i odda w wyborach swój jakże cenny głos.
    Dlaczego przed wyborami powstają akcje - idź na wybory?
    Przecież rozsądek nakazywałby aby promować hasło - nie interesujesz się
    polityką, nie wiesz na kogo głosować - nie idź na wybory!
    Do tego jeszcze lewica chce aby głosowały dzieci.

    Rockefellerowie i inne klany mają dziś na tyle mocną pozycję, że są w
    stanie wypromować dowolny absurd - vide GLOBC. Większego absurdu nie ma
    na dzień dzisiejszy. Legalnie okrada się ludzi na całym świecie.

    www.elipsa.info

  • 100. Data: 2012-01-23 18:17:53
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2012-01-23 16:21, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > tu i teraz najprawdopodobniej będą żadne.
    > Miliony mówią ''dupa'', przekraczają prędkość, plują na chodnik albo

    Do czasu. Stworzono takie prawo, wg którego jesteśmy przestępcami.
    Będziesz niewygodny - można cie aresztować. Policja będzie potrzebować
    poprawić statystyki - jesteś na patelni. Państwu się budżet nie domyka -
    można cie ukarać dowolną grzywną( w USA chyba kilka milionów $ za parę
    mp3). Nie mówię, że wszystkich wsadzą do więzienia. Chcąc egzekwować
    prawo trzeba by zapuszkować z 99% młodzieży i circa min. 70% pozostałych
    użytkowników komputerów. Wystarczy, że władza ma haka na wszystkich i w
    razie potrzeby bezwzględnie to wykorzysta.
    Pozdr. J.