  • 1. Data: 2012-01-20 12:39:47
    Temat: [Ciekawostka] Eye of America - największy aparat świata?
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Czołem,

    Na grupie nie znalazłem, a może kogoś zaciekawi taki oto wynalazek:
    http://www.geekweek.pl/najwiekszy-aparat-fotograficz
    ny-swiata/350910/

    Swoją drogą ciekawe jakie to "coś" ma GO ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 2. Data: 2012-01-20 14:13:07
    Od: Pawel Gancarz <y...@t...pl>

    W dniu 12-01-20 13:39, Sylwester Zarębski pisze:
> [...]
    > http://www.geekweek.pl/najwiekszy-aparat-fotograficz
    ny-swiata/350910/

    > Swoją drogą ciekawe jakie to "coś" ma GO ;).

    Fajne, portret w konkretnym makro :) Może się mylę, ale jeśli model
    będzie siedział tak blisko, jak na załączonym obrazku, to chyba
    będą wyraźne przerysowania perspektywy.
    --
    "We all go a little mad sometimes."
    Norman Bates

  • 3. Data: 2012-01-22 18:41:05
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Fajne, portret w konkretnym makro :) Może się mylę, ale jeśli model
    > będzie siedział tak blisko, jak na załączonym obrazku, to chyba
    > będą wyraźne przerysowania perspektywy.

    Zrob jakiekolwiek zdjecie makro, a odpowiedz przyjdzie sama :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 4. Data: 2012-01-22 19:53:42
    Od: Pawel Gancarz <y...@t...pl>

    W dniu 12-01-22 19:41, Piotr Sz. pisze:

    > Zrob jakiekolwiek zdjecie makro, a odpowiedz przyjdzie sama :-)

    Po namyśle widzę, że znacznych przerysowań jednak nie będzie.
    Decyduje odległość fotografowania. To, czy zdjęcie jest makro,
    czy nie, nie ma żadnego znaczenia. Zrób dwa zdjęcia makro, ale
    nie "jakiekolwiek", tylko przy mocno różniących się ogniskowych
    i przy tej samej skali odwzorowania i popatrz na różnice
    w proporcjach obiektów bliższych i dalszych.

  • 5. Data: 2012-02-04 16:12:18
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@W...gazeta.pl>

    Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > http://www.geekweek.pl/najwiekszy-aparat-fotograficz
    ny-swiata/350910/

    > Swoją drogą ciekawe jakie to "coś" ma GO ;).

    Kiedys, dawno dawno temu, zskonstruowano olbrzytmi aparat do fotografowania
    wagonow marki Pullman. Wazyl 635 kilogramow, obslugiwalo go pietnascie osob :)