    Subject: Re: A8498
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5783450b$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@p...pl.invalid>
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Mon, 11 Jul 2016 09:45:14 +0200

    > Wszystkie rozwiązania są poprawne :) Przy MC34063 zastosowałbym filtr
    > ? z koralikiem.

    W przypadku GSM zastosuję pewnie LM2596. I w tym przypadku skłaniałem
    się właśnie do rozwiązania z koralikiem ferrytowym.
    W powyższym pytaniu chodziło mi jednak o LM2674. Przetwornica ma zasilać
    USB oraz stabilizator LDO, który będzie zasilał całą resztę napięciem
    3,3V. Czy tutaj również wskazane jest zastosowanie filtra ? pomiędzy
    przetwornicą i LDO?

    BTW: dopuszczalne jest poprowadzenie jakichś ścieżek sygnałowych pod tym
    koralikiem ferrytowym?

    BTW2: Tak jeszcze odnośnie kwestii prowadzenia zasilania. Dopuszczalne
    jest wykonanie "mostka" na linii 3,3V (płytka jednostronna) biegnącego
    nad mikrokontrolerem (właściwie niemal dokładnie nad jednym rzędem pinów
    obudowy SSOP), w pobliżu rezonatora kwarcowego? Ta odnoga linii
    zasilającej będzie prowadziła do ENC28J60 i AT45DB644, a więc może nią
    płynąć nawet 200mA. Nie będzie to źródłem jakichś potencjalnych
    problemów? Może lepiej poprowadzić tę odnogę na około, kosztem dość
    znacznego wydłużenia ścieżki?