eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika16xRJ-45 problem › Re: 16xRJ-45 problem
  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <j4movk$6qo$2@inews.gazeta.pl>
    <4e6eef7d$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <j4o8vs$qq$1@node2.news.atman.pl> <j4oct6$f7b$1@news.onet.pl>
    <j4oer4$7h6$1@node2.news.atman.pl> <4e705517$1@news.home.net.pl>
    <j4qqp0$kll$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: 16xRJ-45 problem
    Date: Thu, 15 Sep 2011 09:48:37 +0200
    Lines: 40
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Message-ID: <4e71addf$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1316072927 213.192.88.238 (15 Sep 2011 09:48:47 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: piotr.galka.micromade
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:617302
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał w wiadomości
    news:j4qqp0$kll$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Tak sobie myślę bez zbędnych wywodów, że jeśli towar przychodzi
    > dwa razy, i handlowiec za kazdym razem powtarza "teraz musieliśmy
    > sprzedać komus innemu, ale proszę poczekać 3 tygodnie będzie następna
    > dostawa"
    > to nie świadczy to najlepiej o firmie, jej poszanowaniu klienta i
    > logistyce
    > towarowej jaka tam panuje. Co innego, gdyby otwarcie deklarowali
    > "Obsługujemy każdego, ale priorytet mają duzi", albo "mniejszych klientów
    > mamy w d..." to wtedy klient nie może mieć pretensji, ale nie dotyczy to
    > tego przypadku.
    >
    Sądzę, że w pierwszej kolejności realizują zakontraktowane dostawy, a w
    drugiej zamówienia sporadyczne.
    Nie widzę w tym sprzeczności ani z logiką, ani z logistyką.
    W przypadku dystrybutora, a nie firmy katalogowej, jest to tak oczywiste, że
    nie ma co pisać o tym na swojej stronie.

    Natomiast zwodzenie klienta, że "może za 3 tygodnie" jest bardzo nie w
    porządku. Powinni swojego dostawcy zapytać o termin na to nie
    zakontraktowane wcześniej zamówienie (w ostatnich latach odpowiedź mieściła
    by się w granicach 30-50 tygodni, choć bywało i więcej) i sprawa byłaby
    jasna, klient zadowolony.
    Przypuszczam, że jest tak, że im się wydaje, że ważniejsze od rzetelnej
    informacji jest jak najszybsze zdobycie towaru a ich dostawca mówi: za 50
    tygodni na pewno, ale może uda się wcześniej. No to mówią mu aby się starał
    a klientowi mówią, że może w następnej dostawie.

    Też kiedyś kupowaliśmy w Maritexie i też zrezygnowaliśmy po kilkumiesięcznym
    czekaniu połączonym z łudzeniem się, że może zaraz, może już w następnej
    dostawie itd.
    Ja zdecydowanie wolę jednoznaczną informację - mamy potwierdzenie za 42
    tygodnie. No i sprawa jasna albo tanio za 42 tygodnie albo szukam sobie w
    Elfie itp.

    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: