  • Data: 2011-09-14 18:11:42
    Temat: Re: 16xRJ-45 problem
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4e705517$1@news.home.net.pl...

    > Tak sobie myślę. Obwód Ziemi to 40Mm. Załóżmy, że z Chin do Polski
    > przepłynąć trzeba 20Mm. Prędkość strzelam 20 węzłów czyli około 40km/h.
    > 20Mm/40km/h = 500h. 500h/24h=20dni.
    > Jeśli się za dużo nie pomyliłem i statek po drodze nie zawija do innych
    > portów to sam transport to 3 tygodnie. Pozostaje pytanie, czy jest
    > ekonomicznie uzasadnione kompletowanie nowego kontenera zamówień z powodu
    > braku jednej, wcześniej nie zakontraktowanej pozycji.

    Tak sobie myślę bez zbędnych wywodów, że jeśli towar przychodzi
    dwa razy, i handlowiec za kazdym razem powtarza "teraz musieliśmy
    sprzedać komus innemu, ale proszę poczekać 3 tygodnie będzie następna
    dostawa"
    to nie świadczy to najlepiej o firmie, jej poszanowaniu klienta i logistyce
    towarowej jaka tam panuje. Co innego, gdyby otwarcie deklarowali
    "Obsługujemy każdego, ale priorytet mają duzi", albo "mniejszych klientów
    mamy w d..." to wtedy klient nie może mieć pretensji, ale nie dotyczy to
    tego przypadku.

    TC