  • Data: 2016-06-05 20:09:54
    Temat: Re: 12 Rajd Gdańsk
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-02 o 22:05, Tomasz Pyra pisze:

    > Również bardzo miło było jechać w domowym rajdzie i widzieć wiele znajomych
    > twarzy kibicujących przy trasie.

    Naprawdę jesteś w stanie rozpoznać kibiców? :-)

    PS
    Przeczytałem gdzieś Twój komentarz dotyczący
    dyskwalifikacji załogi, która nie zachowała procedur
    po wypadku na 9 odcinku.
    Mam pytanie: jak często zdarza się, że CKR nie widzi
    gdzie są poszczególne załogi (z powodu zakłóceń czy
    braku zasięgu sieci GSM).
    To o czym pisałeś to się zdarzyło Tobie incydentalnie na jakichś zawodach,
    które odbywały się poza zasięgiem czy to norma?
    W praktyce większość odcinków górskich jest przecież w terenie,
    gdzie GSM działa jak chce a ryzyko zwiedzania gwałtownie rośnie.
    Jakieś ch... te procedury wypracowano.