eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody1,89 l/100 km - czy to możliwe? › Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 1,89 l/100 km - czy to możliwe?
    Date: Sun, 26 Jun 2011 10:10:54 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <iu6pii$m7q$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4e020681$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@l...institute.com> <itt2mv$irk$1@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <ittujf$8i3$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <itvbos$106$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...com>
    <o5a4i1ufi90w$.dlg@lepper.institute.com> <itvdh9$6k6$1@inews.gazeta.pl>
    <iu1khg$8sq$1@mx1.internetia.pl>
    <u...@4...com>
    <iu2mru$oqj$1@inews.gazeta.pl> <iu2q6o$put$1@news.onet.pl>
    <iu5m1a$5vb$1@inews.gazeta.pl> <iu5prh$nfo$1@news.onet.pl>
    <iu5t9p$mqk$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1309075858 22778 85.198.212.230 (26 Jun 2011 08:10:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2011 08:10:58 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.18 (X11/20081112)
    In-Reply-To: <iu5t9p$mqk$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379207
    [ ukryj nagłówki ]

    kogutek pisze:

    >>> a ja mam xsare z silnikiem hdi, która świece żarowe odpala poniżej 15
    >> A ja miałem starego Golfa z TDI - w którym powyżej 5 stopni świece się
    >> nie uruchamiały wcale, i jeździł :D
    >>
    >> Pozdrawiam !
    > I co z tego. Nie chcem ale muszem
    ale powinieneś używać słownika
    > odpisać Tobie i innym co mają ograniczoną
    > wiedzę. Odpali z wyłączonymi świecami.
    tak, tak jak tysiące Diesli ktore świec nie mają.
    > Ale zanim ruszysz to one rozgrzane są
    > do prawie tysiąca stopni.
    nic nie jest w sliniku rozgrzane trwale do prawie 1000 stopni. okolice
    kolektora wydechowego będą najcieplejsze, bo przyjmują energie cieplną
    wszystkich cylindrów.

    > Jak by ich fizycznie nie było to też by pracował.
    z otworami w głowicy?
    > Ale by nie miał mocy, mógłby pracować niestabilnie, może głośniej. Na pewno by
    (...)
    sraty pierdaty. rozrusznik + akumulator, mają taką moc(masę cene) aby
    zapewnić uruchomienie silnika na mrozie. kropka. jak uzyskasz drastyczną
    redukcje wagi i ceny - wstawiasz świece żarowe. ich ciepło pozwoli
    zainicjować zapłon. Mogą pracować po uruchomieniu silnika, ale dlatego,
    aby pani Krysia nie musiała silnika "grzac" i nie zadusiła go przy starcie.

    Wycieczki osobiste.
    nie wiem ile Ty silników otwierałeś, może jesteś byłym projektantem,
    czegośt am, ale napewno nie Diesli. ja sie za eksperta nie uważam, ale
    na portach lotniczych serwisowałęm Diesle bez świec, dwusuwy!. Na
    polskich platformach wiertniczych jest masa diesli bez świec. W
    wiekszości supermarkteów i fabrych jest instalacja przeciwpożarowa, z
    główną pompą napędzaną przez Diesla. często ma specjalny system
    podawania oleju (zwiekszenia ciśnienia oleju w silniku ułamek sekundy
    przed startem) i niema świec. ciekawe czy silniki okrętowe mają świece
    żarowe. chcesz powiedzieć ze to stare konstrukcje, nieodpowiedzialne,
    albo pracujące od chwili produkcji nieoptymalnie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: