  • Data: 2019-03-05 10:06:38
    Temat: Re: 1.
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-04 o 16:12, JDX pisze:
    > On 2019-03-04 13:27, viktorius wrote:
    > [...]
    > Hehe, jakiś czas temu Clarkson, jeszcze w Top Gear, zachwycał się jaki
    > to fajny motor ma któraś tam korweta, bo można sobie na 5 czy 6 biegu
    > pojechać od 0 do Vmax. I ja sobie przypomniałem, że gdzieś w 1987-88
    > roku robiłem to samo Ursusem C-330. :-) Na pusto ruszało się z 6, a gdy
    > miałem pół tony cementu na zamocowanej z tyłu na podnośniku palecie, to
    > trzeba już było ruszać z 5. :-)

    Rowerem startując z największego przełożenia też dam rade od 0 do Vmax :P

    W C-330 30 koni MECHANICZNYCH było, Karmione czymkolwiek, najwyżej
    jeden, dwa padły do czasu nakarmienia właściwym "siankiem". Nie te teraz
    setki elektronicznych, które zesrają się przy jakimkolwiek błędzie z
    jakiegokolwiek czujnika ;)

    --
    viktorius