    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Date: Mon, 16 Apr 2012 19:11:14 +0200

    Witam!

    Ja Wiem, że Raspberry Pi to może fajna zabawka, ale chyba dla dosyć
    wąskiej grupy użytkowników, a nie dla wszystkich ;). Chciałem jedną taką
    płytkę kupić i co? PARANOJA!!!

    Swego czasu się zapisałem w Farnellu. Z braku odpowiedzi po kilku
    dniach zapisałem się w RS. Później się okazało, że sprzedaż nie ruszy,
    bo dopiero robią badania na CE. Wtedy też dostałem zaproszenie od
    Farnella (pierwszy kontakt), abym zrobił "pre-order". Pomyślałem -
    wstrzymam się, zobaczymy co z tego wyrośnie... . Od RSa - ciągle nic...
    W weekend dowiedziałem się, że Farnell i RS dostali już swoje
    komputerki i zaczynają wysyłać. No to jazda, napisałem do Farnella
    zapytanie, czy mają to już na stanie i jak zamówię, to kiedy wyślą, bo
    na stronie cały czas mają status "oczekiwanie na dostawę". Po chwili
    (max 1h) zadzwoniła do mnie miła Pani i zapytała się, czy ja już w ogóle
    zamówiłem. Mówię jej, że nie, tylko się chciałem zorientować. Na to mi
    ona, że liczy się kolejność zamawiania a nie zapisywania i jak dziś
    zamówię, to dostanę tak ok. listopada!!! Dostali ponoć 10 tysięcy sztuk
    w piątek, niebawem ma przyjść 50 tysięcy, a i tak czekać trzeba do
    listopada :P... Czy ludzie na tym punkcie zwariowali?? :P...
    Żeby nie było - nie mam do nikogo pretensji, ale po prostu nie
    rozumiem, skąd takie globalne i masowe zainteresowanie?! Sądzę, że
    większość tych komputerów niużywana trafi do szuflady, albo na
    ebay/allegro (z 3x wyższą ceną, jako towar normalnie nie dostępny).
    Szkoda, że ktoś, kto może i by się tym tylko pobawił, ale przynajmniej
    wiedziałby jak, musi na to czekać ponad pół roku :(....

    Konop