    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 18 Aug 2020 12:24:15 -0700 (PDT)
    Subject: Polaczenie raspberry po GPIO
    From: s...@g...com

    Chciałbym połączyć ze sobą dwie-trzy maliny ale nie za pomocą Wifi czy ethernetu.

    Pomyslałem że można by sprobowac po GPIO. Mi tam wielka szybkosc nie potrzebna
    odleglosci tez beda raczej "zapałkowe".

    Czy komus sie rzuciło w oczy jakieś rozwiązanie w postaci modułu jądra który by
    realizował taki link sieciowy (preferowane tcp) po GPIO?

    Chce uniknąć ethernetu bo rozwiązanie ma być przenośne a wifi bym chciał unikąć bo
    żre prąd i trza by bylo kombinować ze skryptowaniem jak juz z sprzetem wroce do domu.

    Chcialbym aby calosc byla raczej malo obslugowa.

    To ma byc zestaw malin ktore beda robic foty jednoczesnie. Taka kamera 3d albo
    panoramiczna.

    Chcialbym aby jedna z nich rzędziła resztą ale zeby nie trzeba bylo kombinować z ich
    zestawianiem po wifi czy dodatkowym switchem ethernetowym.

    Dlatego mam w testach raspi W zero z kamerka i mam calkiem fajne rezultaty. Ale
    chcialbym aby caly zestaw ze soba gadał.

    Widzial ktos taka biblioteke/moduł kernela co tworzy karte sieciowa na pinach GPIO?