  • Data: 2010-02-04 08:21:54
    Temat: HTC Tilt2
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Mam możliwość nabycia telefonu z okazji wymiany tatowego telefonu z sieci
    AT&T. Po przejrzeniu ich oferty, poza BlacBerry (do którego nie mam
    przekonania - może bezpodstawnie) i kilkoma dziwnymi Nokiami doszedłem do
    wniosku, że jedyna słuszna opcja to HTC Tilt 2.

    Stad moje pytanie - czy jest to model występujący na naszym kontynencie
    tylko inaczej nazwany? Znajomy uważa, że jest to ichni odpowiednik naszego
    TyTN 2. Czy to prawda?

    I tak przy okazji... Czy z telefonem z WinMobile 6.5 jest możliwość
    "domowego" (dla osoby z niewielkim doświadczeniem z WM) spolszczenia
    interface'u?

    No to jak już... Jak jest z czułością ekranów dotykowych HTC? Rozumiem, że
    jak w iPoo nie będzię, ale chociaż porównywalnie do tych oferowanych choćby
    w iMate?

    --
    Pzdr., Wycior