eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiFatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-12 21:34:31
    Temat: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Mateusz Kosibowicz <m...@g...usun.com.usun> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
    Pomimo zapewnień o przełączeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego
    czasu
    telefon przestał działać, a linia sprawia wrażenie martwej.

    Problem jest o tyle istotny, że "konsultanci" na infolinii netii polecają jedynie
    resetować modem,
    a w ostateczności zgłosić awarię (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera). Ciężko
    jednak
    dzwonić wciąż do nich w różny sposób i płacić za to, w szczególności że telefon,
    który to powinni
    oni dostarczyć nie działa.

    Zna ktoś inny, działający sposób zgłoszenia awarii w netii?
    Ewentualnie jak sprawdzić, czy TP zrealizowała to co do niej należało przy zmianie
    operatora
    (dodzwonienie się do netii jest niemal niemożliwe)?


    BTW. Może odpowiedniejsza grupa jest na takie pytania?

    --
    Pozdrawiam, Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: