eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-12 22:34:27
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: "MrG" <mrg[nospuuuuuum]@nowanet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Mateusz Kosibowicz" <m...@g...usun.com.usun>
    napisał w wiadomości news:hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl...
    > Witam
    > Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
    [CUT]

    Zachciało się latać szybowcem to teraz się męcz .. netia jest fatalna i
    fatalnie usuwa usterki .... od dawna to wiadomo .. skoro potrafi zostawić
    klienta biznesowego tydzień bez łącza "bo są święta" lub nawet weekend bo
    jak coś padnie w piątek to może naprawią we wtorek to nie licz na to że
    twoje telefony coś zmienią. Cierpliwie czekaj może pod koniec przyszłego
    miesiąca zacznie Ci działać razem z Fakturą.

    MrG


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: