eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-13 09:39:18
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MrG" <mrg[nospuuuuuum]@nowanet.pl> napisał w wiadomości
    news:havvav$gab$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "Mateusz Kosibowicz" <m...@g...usun.com.usun>
    > napisał w wiadomości news:hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl...
    >> Witam
    >> Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
    > [CUT]
    >
    > Zachciało się latać szybowcem to teraz się męcz .. netia jest fatalna i
    > fatalnie usuwa usterki .... od dawna to wiadomo .. skoro potrafi zostawić
    > klienta biznesowego tydzień bez łącza "bo są święta" lub nawet weekend bo
    > jak coś padnie w piątek to może naprawią we wtorek

    I uwazasz, ze TP nie robi takich numerow? Robi, znacznie lepsze.

    > to nie licz na to że twoje telefony coś zmienią. Cierpliwie czekaj może
    > pod koniec przyszłego miesiąca zacznie Ci działać razem z Fakturą.

    No w TP popedzanie telefonami realnie przyspiesza sprawe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: