eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipFatalna jakość obsługi klienta w NetiiRe: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
  • Data: 2009-10-15 23:01:15
    Temat: Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
    /.../
    > - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
    > porównania w TP około minuty);

    Swojej netianej czy w TP?

    > - jak już mają wyniki to nie są w stanie ich zinterpretować (konsultanci
    > nie mają pojęcia co to tłumienie, snr, nie znają wartości granicznych a
    > jak im już wszystko powyjaśniasz to ich zdaniem gdy wartość graniczna
    > snr to 6 a u ciebie jest 4 to dobrze); - załatwienie najprostszych spraw
    > ciągnie się tygodniami, giną im pisma wysłane poleconym, wysłane faksem
    > (to tak apropos Twojego pytania o działający sposób zgłoszenia awarii)

    :-)

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: