  • Data: 2011-01-10 20:08:52
    Temat: Co zrobić w takim przypadku z samochodem?
    Od: "massey" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    1. Termin waznosci badan mojego starego wozidła uplywa za 4 dni
    2. Auto technicznie sprawne, biezaco serwisowane jednak niestety pojawily
    sie spore oznaki korozji przy prograch
    i generalnie zdaje sobie sprawe ze to moze byc jego zmierzch i moze tych
    badan zwyczajnie nie przejsc.
    3. Mam teraz pytanie co w takiej sytuacji:

    -czy diagnosta w trakcie kontroli auta jesli stwierdzi ze auto przegladu nie
    przejdzie z powodu przerdzewialych progow nie wezmie pieniedzy za kontrole
    czy bedzie np. upieral sie zeby wystawic badanie tymczasowe wazne 7 dni i w
    tym czasie mam naprawic usterke?

    -jesli dostane badanie wazne przez 7 dni, a nie bede juz chcial naprawiac
    tego auta to czy musze przyjezdac drugi raz?
    Po prostu chce uniknac placenia za przeglad jesli okaze sie ze auto nie
    nadaje sie juz do ruchu a naprawiac nie chce.

    -wersja ekstrmalna, czy jesli diagnosta uzna ze auto nie nadaje sie do jazdy
    i wystawi swistek 7-dniowy to musze wrocic na ta sama stacje czy moge
    probowac gdzie indziej. Chodzi mi tylko o przedluzenie tych badan na miesiac
    czy dwa az nie znajde czegos nowszego.