-
Data: 2011-01-11 12:20:59
Temat: Re: Co zrobić w takim przypadku z samochodem?
Od: Technolog <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:08:52 +0100, massey napisał(a):
> 2. Auto technicznie sprawne, biezaco serwisowane jednak niestety pojawily
> sie spore oznaki korozji przy prograch
> i generalnie zdaje sobie sprawe ze to moze byc jego zmierzch i moze tych
> badan zwyczajnie nie przejsc.
> 3. Mam teraz pytanie co w takiej sytuacji:
Ostatnio "odpicowywałem" swoje auto przed przeglądem, czyli oprócz dwóch
usterek ważnych z punktu widzenia badań: hamulców i mocowania tłumika,
zrobiłem też kilka rzeczy drobniejszych, niemających wpływu na badania
(wymiana wycieraczek, korekta spryskiwaczy, doklejenie listwy bocznej,
naprawa jednego z siedzeń, lampa tylnej klapy...).
W każdym razie w serwisie tak się zakręcili naprawą, że zapomnieli o tym
mocowaniu tłumika, auto wyjechane z warsztatu, warsztat już zamknięty.
Powiedzieli mi, żebym podjechał następnego dnia - dzień po terminie
przeglądu. Żeby było szybciej, wskazali mi miejsce gdzie kupię tę gumę po
drodze. Autem generalnie dało się jeździć, tłumik lekko pukał tylko przy
zapalaniu.
Pojechałem tego wieczora do stacji diagnostyki i na wejściu, przed
wjechaniem mówię, jaka jest bolączka w aucie, pokazuję nawet tę gumę, która
się zniszczyła (zostawili ją w aucie na wzór do zakupu) i że tłumik nie
jest idealnie przymocowany. Facet spojrzał i mówi: wjeżdżać. Auto przeszło
badanie bez problemu, na koniec tylko powtórzył, żebym tę gumę napewno
zamontował.
TL;DR Na wstępie u diagnosty powiedziałem o usterce samochodu, pracownik
stacji przymknął na nią oko.
PODSUMOWUJĄC proponuję Ci więc zrobić podobnie - gdy nie ma ruchu (wcześnie
rano lub późnym wieczorem) podjechać do jakiejś stacji diagnostycznej, nie
parkować przed wjazdem na kanał tylko obok i spytać, co diagnosta sądzi o
tym przypadku - powtarzaj, że poza tym wszystko w aucie jest sprawne. Jak
nie będzie mu się chciało wyjść i rzucić okiem, jedź gdzieś indziej. Ale
wszystko inne w aucie musi być tip top.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.11 14:00 Robert_J
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=