  • 21. Data: 2012-11-07 21:35:27
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "bart" <b...@o...org>

    To jakie jaja?
    Skończyłem elektronikę i ROTFL.
    No cóż. Każdy może zostać "dziennikarzem". Jest tylko kwestia wiarygodności
    mediów, do których taki "dziennikarz" pisze.
    Ostatnio mnie kolega próbował przekonywać, że zwiększając średnicę przewodów
    można LAN na Ethernecie przesłać dalej niż na 150 m. I jeszcze się przy tym
    wykłócał, że ma rację. Chyba się nadaje na dziennikarza.
    Pozdrawiam,
    Bart

  • 22. Data: 2012-11-07 21:39:21
    Od: "bart" <b...@o...org>

    Użytkownik "Luke" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Gdzieś był link (chyba na tej grupie) do bezpiecznika 220V 630 mA z
    > nieziemskiego stopu za 150 PLN. Audiofil też tam słyszy różnicę.
    >
    > L.

    Audiofil słyszy a ja widzę. W portfelu.
    "Cóś" pięknego.

  • 23. Data: 2012-11-07 21:50:55
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-11-07 09:42, Adam Wysocki pisze:
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    Ponieważ mam w domu kabel HDMI który po podłączeniu do konkretnego
    tunera sat i konkretnego telewizora daje efekt w postaci dwóch
    migoczących cieniutkich poziomych kresek jestem nawet gotów uwierzyć że
    przy pewnym zbiegu okoliczności zakłócenie wnoszone przez kabel ethernet
    dawało by zakłócenie słyszalne jako subtelna zmiana brzmienia w jakimś
    konkretnej częstotliwości bo ucho choć czułe na subtelne różnice acz
    fatalnie selektywne ale na tym koniec,rzadki wyjątek będący zbiegiem
    wielu okoliczności i potwierdzający regułę, że jeśli połączenie cyfrowe
    sprawia problem a wymiana kabla pomaga to ten pierwszy jest
    uszkodzony/niezgodny ze specyfikacją a nie zbyt mało pozłocony,
    odtleniony i highendowy. No ale cóż, jak przekonać człowieka że cała
    jego życiowa filozofia jest g... warta, audiofil jak każdy ...fil karmi
    się przekonaniem, że należy do grupy wybrańców i przeraża go świadomość,
    że mógłby okazać się zwykłym człowiekiem:)

  • 24. Data: 2012-11-07 22:02:00
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 7 Nov 2012 08:42:59 +0000 (UTC) g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) napisał:

    >http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >Piękne.

    Kurde, ma ten Andrzej samozaparcie żeby tak audiodebilowi próbować
    tłumaczyć świat rzeczywisty :-)

  • 25. Data: 2012-11-07 22:06:18
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 07 Nov 2012 20:19:35 +0100 Luke <l...@l...net> napisał:

    >Gdzieś był link (chyba na tej grupie) do bezpiecznika 220V 630 mA z
    >nieziemskiego stopu za 150 PLN. Audiofil też tam słyszy różnicę.

    Znowu działa, w trochę zmienionej formie (ktoś chyba wygrzebał z
    archive.org i wypostował na nowo w nowym CMSie):
    http://audiovoodoo.pl/

  • 26. Data: 2012-11-07 22:14:10
    Od: "bart" <b...@o...org>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Znowu działa, w trochę zmienionej formie (ktoś chyba wygrzebał z
    > archive.org i wypostował na nowo w nowym CMSie):
    > http://audiovoodoo.pl/

    Pod tym linkiem, nieco niżej jest tytuł: Mata do przykrywania dysków CD
    podczas odtwarzania.
    Zaraz pod nim jest interesująca mata.
    Taką matą można przykrywać dydk ;-)

    Co do kamieni. Świetny pomysł. Na biznes.
    :-)

  • 27. Data: 2012-11-07 22:30:17
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 7 Nov 2012 22:14:10 +0100 "bart" <b...@o...org> napisał:

    >Co do kamieni. Świetny pomysł. Na biznes.
    >:-)

    "
    - No i najważniejsze, bym zapomniał, kamyk z Jeleniej Góry, o który
    pan prosił...
    - Z Jeleniej???
    - Z Jasnej oczywiście. Pan wie kto po nim stąpał...
    "
    :-)

    Wszystkie wyroby pokazane na tej stronie to świetny pomysł na biznes.
    Skoro są debile którzy to kupią to czemu im tego nie wcisnąć... :-)

  • 28. Data: 2012-11-07 22:50:19
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 07 Nov 2012 21:50:55 +0100, Padre napisał(a):

> [...]
    > się przekonaniem, że należy do grupy wybrańców i przeraża go świadomość,
    > że mógłby okazać się zwykłym człowiekiem:)

    Nie audiofil lecz psuedoaudiofil. Prawdziwy audiofil to chyba bardziej
    meloman, osoba która słucha muzyki (a nie sprzętu) i się nią rozkoszuje.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 29. Data: 2012-11-07 22:53:23
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 07 Nov 2012 19:49:59 +0100, Michoo napisał(a):

    > Wiesz jak zrobić połączenie sieciowe, które będzie działać, ale będzie
    > miało dużą ilość błędów? Bo ja kiedyś próbowałem i nie szło.

    Stosowny modemorouter ADSL mogę odsprzedać ;) Po wymianie komputera
    zaczął sypać błędami w odbieranych pakietach (zarówno z neta jak i
    lokalnego FTP) aż miło. Nie pomagała zmiana kabla, nie była też winna
    karta sieciowa w nowym komputerze. Stary komputer z powrotem do niego
    podłączony działa wciąż bez problemów - najwyraźniej coś się musi gryźć
    między nowym komputerem (nawet nie tyle jego sieciówką bo taki sam efekt
    był na tej zintegowanej jak i drugiej na PCI) a tym routerem.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 30. Data: 2012-11-07 23:07:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    badworm napisał:

    > Nie audiofil lecz psuedoaudiofil. Prawdziwy audiofil to chyba bardziej
    > meloman, osoba która słucha muzyki (a nie sprzętu) i się nią rozkoszuje.

    E tam, bzdura. Gdyby tak było, to po co by nam były dwa różne określenia:
    "meloman" i "audiofil"? Meloman lubi słuchać melodii (gr: melodia "śpiew"),
    a audiofilowi wystarczy słyszeć dowolne dźwięki (łac: audiare "słyszeć").

    Jarek

    --
    Śpiewać każdy może,
    trochę lepiej, lub trochę gorzej,