  • 91. Data: 2012-11-10 01:24:28
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "^_^" <...@...->

    news:k7fdd3$120$1@dont-email.me...
    > "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > Obawiam się że ten człowiek jest tak głupi że nawet
    > nie rozpoznaje swojej kompromitacji bo inaczej zdjąłby
    > tą wymianę zdań z publicznej witryny...
    > Ten drugi też wykazuje się niezwykłą cierpliwością
    > w tłumaczeniu analfabecie zasad elektroniki cyfrowej.

    a moze tam nie ma zadnego protokolu... tylko 0/1 leca na "ostro" z lasera do
    AC/DC...?

    _

  • 92. Data: 2012-11-10 10:08:32
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Wiesz jak zrobić połączenie sieciowe, które będzie działać, ale będzie
    > miało dużą ilość błędów? Bo ja kiedyś próbowałem i nie szło.

    To banalnie proste. Wystarczy doprowadzić do stanu w którym "oko"
    zamknie się w teście oka. A zacznie zamykać się na przykład *w za
    długim* kablu.
    Poza tym inne przykłady skutkujące zwiększoną stratnością sygnału "mile"
    widziane.
    K.

  • 93. Data: 2012-11-10 11:38:12
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > To banalnie proste. Wystarczy doprowadzić do stanu w którym "oko" zamknie
    > się w teście oka. A zacznie zamykać się na przykład *w za długim* kablu.
    W krótkim to może warto wprowadzić celowo różnicę długości drutów.
    Rozwinięcie na jakimś odcinku powodujące zmianę Zo i odbicia też byłoby mile
    widziane.
    A rozwinięcie wszystkich par koło siebie i spowodowane tym przesłuchy.
    Ferryty CM pozapinane na kablu jakby ich było za dużo może też dadzą się we
    znaki.
    Jeszcze przekaźnik (lub stycznik) w trybie buzzera tuż przy kablu mi
    przyszedł do głowy.
    Jak ktoś ma czas i chęci to pole do eksperymentów jest.
    P.G.

  • 94. Data: 2012-11-11 00:43:19
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2012 01:11:27 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Audiopojeby na ślepy tast odpowiadają, ze takie testy urządzają ci,
    > których nie stać na "porządny" sprzęt.

    Mnie zastanawia jedno - skoro są gotowi wydawać dziesiątki tysiący
    złotych na kabelki, podstawki, demagnetyzery płyt CD (sic!) i inne
    bzdury to dlaczego nie inwestują tych pieniędzy w pierwszej kolejności w
    to, co ma największy wpływ na dźwięk czyli pomieszczenie odsłuchowe i
    głośniki? Jakoś nie widać informacji, by nawet Ci najbardziej nadziani
    decydowali się na przebudowę pomieszczenia odsłuchowego...
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 95. Data: 2012-11-11 01:05:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    badworm napisał:

> [...]
    > i głośniki? Jakoś nie widać informacji, by nawet Ci najbardziej
    > nadziani decydowali się na przebudowę pomieszczenia odsłuchowego...

    E tam. Przeciez każdy wie, że pomieszczenie musi mieć złote proporcje:

    Na razie ma wymiary 8,5 na 4,4 m, ale z opcją dowolnego skrócenia.
    Skrócony zostanie prawdopodobnie o ok. 1 m, ale może więcej, tak aby
    uzyskać złote proporcje, które uda się zrobić. Ma wyjść proporcja
    1:1,5:2,5. Czyli jeśli wysokość wyjdzie 2,9, to 4,4 będzie idealne
    (minus tynk), a długość powinna wyjść 7,25. Jest też proporcja
    1:1,6:2,5. Wówczas przy wysokości 2,75, szerokość będzie 4,4, ale
    długość już tylko ~6,9 m. Są rozbieżne informacje w literaturze
    odnoście tej właśnie proporcji, czy druga wartość ma mieć 1,5, czy
    1,6 do 1. Mam ten komfort, że zarówno wysokość, jak i długość da się
    jeszcze doregulować. Nie wiem jeszcze jak gruba wyjdzie posadzka
    z ogrzewaniem podłogowym, która będzie też miała wpływać na wysokość.
    Powinna się jednak zmieścić do zaprojektowanego poziomu 0. Sufit może
    być nad lub pod belkami, więc też istnieje możliwość regulacji.
    Zakładam, że zostanie położony od razu nad, a ewentualne dobudowanie
    drugiego nie stanowi problemu od spodu. Być może będzie też miał raz
    tak, raz tak, czyli wysokość zmienną. W miejscach gdzie pokój zostanie
    skrócony, znajdą się przestrzenie na wbudowanie pułapek basowych.
    Na razie to tyle. Zakończenie prac planowane na wiosnę.

    http://www.audiostereo.pl/nowy-audiofilski-pokoj_968
    47.html

    --
    Jarek

  • 96. Data: 2012-11-11 01:44:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > http://www.audiostereo.pl/nowy-audiofilski-pokoj_968
    47.html

    Jeżu, ale głuptoków w jednym miejscu...

    --
    pozdrawia Adam
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 97. Data: 2012-11-11 02:18:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

    Skoro go stać na "setkę tego badziewia", to czemu go nie wypieprzy na
    śmietnik, bo 1550 zł to nie jest cena za śmieć ?

    No i jeszcze cytacik "moim cudownym BMW" - wiele to mówi o autorze...

  • 98. Data: 2012-11-11 10:29:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 11 Nov 2012 00:05:32 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > E tam. Przeciez każdy wie, że pomieszczenie musi mieć złote proporcje:
    > http://www.audiostereo.pl/nowy-audiofilski-pokoj_968
    47.html

    Ty sie smiejesz, a potem ci beda rezonanse latac i przeszkadzac :-)

    A jak sie ma duze pieniadze od podatnikow, to sie robi ruchome panele na
    suficie i scianach, zeby dopasowac wlasciwosci do potrzeb

    J.

  • 99. Data: 2012-11-11 10:47:12
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 10:29:49 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > A jak sie ma duze pieniadze od podatnikow, to sie robi ruchome panele na
    > suficie i scianach, zeby dopasowac wlasciwosci do potrzeb

    To ja już wolę mój alkoholizm.
    Przynajmniej takich bzdur nie wypisuję, ani po pijaku, ani na trzeźwo.:)

  • 100. Data: 2012-11-11 11:26:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 10:47:12 +0100, Jacek napisał(a):

    > To ja już wolę mój alkoholizm.
    > Przynajmniej takich bzdur nie wypisuję, ani po pijaku, ani na trzeźwo.:)

    Ale tak ogolnie, czy w kwestii proporcji ?

    Bo mi sie wydaje ze przy niewymiernych proporcjach to rezonanse beda
    mniejsze. Nie bedzie tak ze jakas czestotliwosc pasuje w dwie czy trzy
    strony.
    I jeszcze pare szczegolow wykonczeniowych dodac, aby zmniejszyc te
    podstawowe.

    J.