    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: yaris - zacisk\łożysko
    Date: Sun, 3 Apr 2011 15:13:42 -0700 (PDT)

    Cześć!

    Mam problem. Dzisiaj na trasie (po wymianie klocków) zauważyłem dziwne
    dosyć niepokojące się grzanie felgi prawej przedniej. Za cholerę nie
    wiem czy to może być zapieczony tłoczek/cylinderki w zacisku czy może
    kończące się łożysko. Dramatu nie ma bo opór gdzieś tam powstaje ale
    auto jedzie prosto, nie ma jakiegoś większego zużycia paliwa, jedyne
    odgłosy jakie się czasami wydobywają to piski (takie jak przy
    hamowaniu). Podejrzewam, że to elementy zacisku i pewnie kupię zestaw
    naprawczy i to zrobię ale ciekawi mnie jedna rzecz. Jeżeli się okaże,
    że to faktycznie ten zacisk to w jakim czasie, przy jeździe z av~70km/
    h może paść mi łożysko (dodam że wymieniałem rok temu - zamiennik
    dobry jakościowo). Czy jest to w ogóle możliwe, żeby ciepło
    generowanie przez tarcie w układzie ham. zdematerializowało smar w
    łożysku ? ;)