  • Data: 2011-04-04 09:18:54
    Temat: Re: yaris - zacisk\łożysko
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 01:17, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Zaworek jednokierunkowy. Mo na zrobi z dw ch rurek miedzianych i kulki.
    > Wlutowujesz mniejsz rurk w wi ksz . wsadzasz kulk i wlutowujesz znowu
    > mniejsz rurk . Ta wlutowana od "g ry" musi by troch poharatana eby si nie
    > zrobi zawor zamykaj cy w obie strony. rednice takie eby dalo si po czyc
    > bez problemu z odpowietrznikiem kr tkim we ykiem z PCV. Od drugiej strony na
    > zaw r naci ga ci dlu szy wezyk i drugo koniec wsadza do zbiorniczka z p ynem.
    > Jak za o ysz to sobie pompujesz ile chcesz. P yn sie pzrelewa do zbiorniczka i
    > uklad sie odpowietrza. Proste jak budowa cepa.

    Jeśli dobrze rozumiem, to jest to pochodna zaworka powietrza w kole
    nie ? Pytanie tylko, czy takie rozwiązanie się sprawdzi w układach z
    ABSem czy generalnie nie ma różnicy ? chodzi generalnie o pompę ABS.
    Nie wiem czy nie bredzę, ale odpowietrzenie pompy jest już konieczne
    jak jest wyciek płynu z układu - czyli mnie to nie dotyczy.