  • 11. Data: 2010-05-06 18:16:11
    Temat: Re: tek serii 4k
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > jak się przejdzie w tryb serwisowy to w DPO/MSO4k jest do FFT menu podobne do
    > klasycznego analizatora, tzn RBW, span itd. Pewnie będzie w którymś z nowych
    > firmware.

    Co jest jeszcze fajnego w serwisowym?

    > do sond logicznych jest nakładka TLAHRA (Tek logic analyzer high resistance
    > adapter czy jakoś tak). Wtedy na wejściu jest wysoka impedancja, układ jest
    > aktywny i zasilany przez USB.

    Trzeba zrobić test. Zasilić jeden z kanałów szybkim zboczem i popatrzeć
    jak reagują sąsiednie kanały - choćby ustawiając nisko próg przełączenia.

    Swoją drogą - podają 480M pasma na tych cyfrowych, a to do czegoś
    zobowiązuje.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2010-05-13 23:27:07
    Od: "Greg\(G.Kasprowicz\)" <g...@g...com>

    > Grzegorzu, masz chwilkę czasu na pogaduchy Tekowe?

    mam to u siebie, w Wawie, jak chcesz, mozesz zajrzec i pobawic sie:)
    generalnie bardzo przyjemna zabawka. 10Ms bufora tez cieszy, jak i wejscia
    cyfrowe