  • 1. Data: 2010-04-30 19:50:21
    Temat: Palni do lampy Fuji FinePix S8000fd
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Witam.

    Rozsypał się palnik w lampie w aparacie cyfrowym "Fuji FinePix S8000fd".
    Przetwornica wygląda na sprawną
    Ma ktoś pomysł gdzie pytać o takowy poza autoryzowanymi serwisami ?
    Jak znam życie to tam skórę z człowieka zedrą :-/

    G.B.

  • 2. Data: 2010-04-30 19:59:16
    Temat: Re: Palni do lampy Fuji FinePix S8000fd
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:
> [...]
    > Ma ktoś pomysł gdzie pytać o takowy poza autoryzowanymi serwisami ?
    > Jak znam życie to tam skórę z człowieka zedrą :-/

    mam S1000FD i powiem ci ze wiekszego gowna od Fuji nie widialem,
    wzcesniej mialem kanona za kilka zl i robil lepsze zdjecia.
    pozbadz sie tego jak najszybciej i kuc cos sprawdzonego.

  • 3. Data: 2010-05-01 13:50:38
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Grzegorz Brzęczyszczykiewicz napisał:
> [...]
    > Ma ktoś pomysł gdzie pytać o takowy poza autoryzowanymi serwisami ?
    > Jak znam życie to tam skórę z człowieka zedrą :-/

    Najpierw zapytaj a potem twierdź, że skórę zedrą. Nie zawsze jest aż tak
    źle. Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "rozsypał" ale opisz im to
    trochę dokładniej.
    Podaj miasto, do jakiego możesz podjechać a ktoś z pewnością podpowie Ci
    adres serwisu niezależnego. Rurki palnika nie są jakąś filozofią. Jeżeli
    będą się zgadzały wymiary (średnica/długość) to można próbować
    wstawienia zastępczego palnika. Nie wiem tylko jak działa sterowanie
    lampą w Twoim aparacie. Być może będzie potrzebna regulacja specjalnym
    programem serwisowym, tak abyś nie miał problemów z prześwietleniem lub
    niedoświetleniem.
    Maciek

  • 4. Data: 2010-05-01 15:28:52
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 01.05.2010 15:50, Maciek pisze:

    > Najpierw zapytaj a potem twierdź, że skórę zedrą. Nie zawsze jest aż tak
    > źle.

    Nie łudzę się ;-)

    Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "rozsypał" ale opisz im to
    > trochę dokładniej.

    Nie widziałem tego apartu - ale z zeznań świadków (a mogę im wierzyć na
    słowo) był słyszalny lekki huk jakby zwykła żarówka pękła i coś
    grzechocze w kloszu lampy błyskowej. Kontrolka gotowości lampy zapala
    się więc zakładam, że przetwornica działa. Wnioskuję z tego że palnik
    się rozsypał.

    > Podaj miasto, do jakiego możesz podjechać a ktoś z pewnością podpowie Ci
    > adres serwisu niezależnego.

    Wrocław, Wałbrzych, Kłodzko

    G.B.

  • 5. Data: 2010-05-02 20:44:12
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Grzegorz Brzęczyszczykiewicz napisał:
    > Wrocław, Wałbrzych, Kłodzko

    A to w takim razie:
    Andrzej Wysocki
    Psie Budy 12/13
    50-080 Wrocław
    0 602 243 894
    czynne wt-pt 11-17

    O ile wiem, to są jeszcze dwa inne serwisy we Wrocławiu ale z nich nie
    korzystałem. Jeden na Daszyńskiego a drugi w okolicach Legnickiej ale to
    już muszą się odezwać inni, którzy coś mogą na ich temat powiedzieć.