  • 1. Data: 2010-05-02 21:53:16
    Temat: samochodziki elektryczne z lunaparku
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    Mam takie pytanie,

    czy ktoś się orientuje w konstrukcji tych samochodzików elektrycznych
    stosowanych w lunaparku, z zasilaniem z sufitu i podłogi? Czy to jest
    jedna konstrukcja, czy też różne typy. Jakie napięcie, silnik, kto to
    produkuje?

  • 2. Data: 2010-05-04 10:22:22
    Temat: Re: samochodziki elektryczne z lunaparku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał
> [...]
    > elektrycznych stosowanych w lunaparku, z zasilaniem z sufitu i
    > podłogi? Czy to jest jedna konstrukcja, czy też różne typy. Jakie

    Ja mysle, ze producentow bylo wiecej, choc byc moze przetrwal juz
    tylko jeden.
    Konstrukcja u wszystkich byla jakby zblizona, choc dzis jest czas
    na wsadzenie elektroniki.

    A napiecie dalbym zblizone do bezpiecznego .. 48 V ?

    J.