  • 1. Data: 2010-05-01 15:44:13
    Temat: [ODDAM] wrocław - uszkodzony aparat cyfrowy
    Od: marek <m...@o...pl>

    Witam,
    Mam do oddania aparat cyfrowy fuji - f10 (z baterią). Pięknie kręci filmy,
    niestety zrobione zdjęcia mają zielone poziome paski (na podglądzie jest ok).

    Jeżeli komukolwiek się do czegokolwiek przyda - oddam - inaczej wyrzucę.

    kontakt: neutrinus w o2.pl

    serdecznie pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2010-05-01 20:37:00
    Temat: Re: [ODDAM] wrocław - uszkodzony aparat cyfrowy
    Od: "Wojciech_B" <w...@s...net.pl>

    Uszkodzona jest przysłona w obiektywie,pewnie w pogodny dzień zdjęcia sa
    prześwietlone?to tylko drobna usterka i mozna samemu naprawić tylko nieco
    "zdolności" manualnych.Może być również uszkodzony tzw.flex czyli tasiemka
    na której są ścieżki sterujace otwieraniem przyszłony-można wówczas naprawic
    lutujac odpowiednie druciki zamiast ścieżek.To nie jest powazna usterka i
    warto spróbować.

  • 3. Data: 2010-05-02 06:05:35
    Od: "aster" <a...@o...pl>

> [...]
    > ok).
    >
    > Jeżeli komukolwiek się do czegokolwiek przyda - oddam - inaczej wyrzucę.

    to samo miałem z fujikiem E550, dobrze robił zdjęcia, potem zaczął lekko
    prześwietlać fotki aż w końcu zdjęcia zaczęły wychodzić z paskami, przy
    niskiej rozdzielczości tego nie było widać, aparat poszedł na szrot :(

  • 4. Data: 2010-05-02 09:12:32
    Od: marek <m...@o...pl>

    On 01.05.2010 17:44, marek wrote:
    > Witam,
    > Mam do oddania aparat cyfrowy fuji - f10 (z baterią). Pięknie kręci
    już oddany.

    Wojciechu - dzięki za diagnozę i chęć pomocy. Sam nie miałbym czasu się
    tym zająć - pewnie pomogłeś temu kto aparat otrzymał.

    Dzięki!

    pozdrawiam,
    Marek