  • 91. Data: 2011-06-28 19:14:17
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    Tuesday, June 28, 2011, 6:40:23 PM, you wrote:

    > Jak dasz sobie te kilka-kilkanaście metrów, to zaraz znajdzie
    > się szybki chłoptaś, który Ci się tam wciśnie. Taki los,
    > niestety.

    Jesteś pierwszy - skoro szybki chłoptaś daje radę wyprzedzać, to
    dlaczego Ty nie wyprzedzasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 92. Data: 2011-06-28 19:14:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-06-2011 19:13, Robert Rędziak pisze:
    > Ale zasadniczo mam to w pycie: z roku na rok mam co raz mniejsze
    > ciśnienie rwanie sekund i bycie najpierwsiejszym. A może to
    > dlatego, że znów jeżdżę mocniejszym autem?

    Też. Ponadto dojrzewasz i rozleniwiasz się :]
    A poszaleć zawsze można poza drogą publiczną.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 93. Data: 2011-06-28 19:18:15
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 28 Jun 2011 19:14:17 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > Jesteś pierwszy - skoro szybki chłoptaś daje radę wyprzedzać, to
    > dlaczego Ty nie wyprzedzasz?

    Ciężarówki nie dał rady, skoro się wcisnął przed nos.

    r.
    _____________

  • 94. Data: 2011-06-28 19:19:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bydlę,

    Tuesday, June 28, 2011, 7:01:54 PM, you wrote:

    [...]

    > Często (o ile nie zawsze) ci wożący się na tyłkach ciężarówek nie mają
    > odpowiedniej mocy w silniku (co nie powoduje u nich najmniejszej
    > refleksji na ten temat)

    Ależ zazwyczaj mają. I zadufani w potęgę moczu^H^Hy nie uznają za
    stosowne redukować biegów do wyprzedzania.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 95. Data: 2011-06-28 19:20:08
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-06-28 16:03, DJ pisze:

    > Czesto jest tak, ze samochod zaraz za ciezarowka ewidentnie "czai" sie do
    > wyprzedzania, a jak sie pojawia dogodny moment to ktos z tylu za nim sie
    > wyrywa.

    Odnoszę wrażenie, że od pewnego czasu piszecie o jakimś trudno
    wyobrażalnym torze wyścigowym. Aż dziw, że nikt jeszcze nie napisał o
    wyprzedzaniu tira z prawej.

    Gdy jadę za tirem, to jadę. Mam kierunkowskazy. Nie migam w lewo. Nie
    zamierzam wyprzedzać. Można mnie wyprzedzać, nawet razem z tirem.
    Ewentualnie z uprzejmości mignę w prawo. Niech chętni jadą. Ale...
    zamierzam wyprzedzać. Włączam lewy kierunkowskaz. I już _nie_ _wolno_
    mnie wtedy wyprzedzać. Nawet najszybszy ma jechać za mną i czekać, aż
    wyprzedzę. Ale mam się patrzeć w lusterko, żeby nie zajechać drogi temu,
    co już mnie wyprzedza. Dopiero jak on mnie wyprzedzi, ja jadę. Ale nie
    ten za mną.

    To takie proste. Nie uczą teraz używania kierunkowskazów? Może uczą, ale
    kto by ich używał? Ostatnio mało kto miga. Byle do przodu...

    --
    notveryoldman

  • 96. Data: 2011-06-28 19:21:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, June 28, 2011, 7:11:33 PM, you wrote:

    > Ale kogo wyprzedzać? Pojedynczą osobówkę czy długiego tira?

    A czym wyprzedzasz? Osobówką czy długim TIRem? Bo to jest ważniejsze
    pytanie. Jak osobówką, to zredukuj, do diabła!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 97. Data: 2011-06-28 19:22:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    Tuesday, June 28, 2011, 7:18:15 PM, you wrote:

    > Ciężarówki nie dał rady, skoro się wcisnął przed nos.

    Ciążarówki _i_ osobówki, skarbie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 98. Data: 2011-06-28 19:22:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ależ zazwyczaj mają. I zadufani w potęgę moczu^H^Hy nie uznają za
    > stosowne redukować biegów do wyprzedzania.

    Czasem wydaje mi się, że trafiają się tacy którym przeszkadza że za nimi
    jadę i po jakimś czasie celowo stosują żółwie wyprzedzanie tak żeby ja
    się już nie załapał. Ale może tylko mi się wydaje...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 99. Data: 2011-06-28 19:22:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert,

    Tuesday, June 28, 2011, 7:13:04 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale zasadniczo mam to w pycie: z roku na rok mam co raz mniejsze
    > ciśnienie rwanie sekund i bycie najpierwsiejszym. A może to
    > dlatego, że znów jeżdżę mocniejszym autem?

    I znów zapomniałeś, że warto zredukować przed wyprzedzaniem, żeby nie
    zastanawiać się, czy zdołasz wyprzedzić ciężarówkę?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 100. Data: 2011-06-28 19:25:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A czym wyprzedzasz? Osobówką czy długim TIRem? Bo to jest ważniejsze
    > pytanie. Jak osobówką, to zredukuj, do diabła!

    Ale przecież to chyba oczywiste, że TIRa wyprzedza się dłużej niż
    osobówkę. Nawet po redukcji. Dlatego na osobówkę wystarczy, a na TIRa
    już nie.

    Pozdrawiam
    Paweł