  • 1. Data: 2011-06-27 21:42:09
    Temat: podwyzszany bus vs zwykly - minusy w trasie/na wakacjach?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam
    rozmawialem ostatnio z gosciem ktory zjechal pol Europy fiatem Scudo.
    Stwierdzil, ze w krajach poludniowych - Francja, Hiszpania itp. jest
    sporo ograniczen (parkowanie, wjazd) dla samochodow wyzszych niz 2
    metry i ogolnie niski bus lepszy niz wysoki.
    Mozna prosic o potwierdzenie albo zaprzeczenie tej tezy? Mam mozliwosc
    dolozenia wysokiego dachu do swojego VW T3 i zastanawiam sie czy
    bedzie sporo minusow tej zabawy. Na pewno drozej na promach, bede mial
    klopoty z jazda po lesnych drogach (czasami mi sie zdarza), co
    jeszcze?

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-06-28 08:54:52
    Od: "Robcio" <r...@w...pl>

    > jeszcze?

    ja jezdzac z nartopudlem zauwazylem: problem z parkingami krytymi.
    Najczensciej w hotelach i supermarketach (zwlaszcza mniejszych). Wazne jak
    np spisz w hotelu w jakims wiedniu i nie chcesz calego sprzetu zostawiac na
    ulicy. W starych budynkach nawet 1,8m bywa norma

  • 3. Data: 2011-06-29 23:51:30
    Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robcio <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > np spisz w hotelu w jakims wiedniu i nie chcesz calego sprzetu zostawiac na
    > ulicy. W starych budynkach nawet 1,8m bywa norma

    To samo chcialem napisac wlasnie. W Monachium parkowalem na takim 6 pietrowym
    gdzie bylo 1.75m ! Sadzac po sladach na suficie/progach nie wszystkim sie
    udawalo...

    --
    pozdr
    BrunoJ, Bydg