    Date: Tue, 28 Jun 2011 19:20:08 +0200
    From: notveryoldman <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: po co rejestrator? vel martwe pole

    W dniu 2011-06-28 16:03, DJ pisze:

    > Czesto jest tak, ze samochod zaraz za ciezarowka ewidentnie "czai" sie do
    > wyprzedzania, a jak sie pojawia dogodny moment to ktos z tylu za nim sie
    > wyrywa.

    Odnoszę wrażenie, że od pewnego czasu piszecie o jakimś trudno
    wyobrażalnym torze wyścigowym. Aż dziw, że nikt jeszcze nie napisał o
    wyprzedzaniu tira z prawej.

    Gdy jadę za tirem, to jadę. Mam kierunkowskazy. Nie migam w lewo. Nie
    zamierzam wyprzedzać. Można mnie wyprzedzać, nawet razem z tirem.
    Ewentualnie z uprzejmości mignę w prawo. Niech chętni jadą. Ale...
    zamierzam wyprzedzać. Włączam lewy kierunkowskaz. I już _nie_ _wolno_
    mnie wtedy wyprzedzać. Nawet najszybszy ma jechać za mną i czekać, aż
    wyprzedzę. Ale mam się patrzeć w lusterko, żeby nie zajechać drogi temu,
    co już mnie wyprzedza. Dopiero jak on mnie wyprzedzi, ja jadę. Ale nie
    ten za mną.

    To takie proste. Nie uczą teraz używania kierunkowskazów? Może uczą, ale
    kto by ich używał? Ostatnio mało kto miga. Byle do przodu...

    --
    notveryoldman