  • 1. Data: 2011-06-27 21:43:59
    Temat: 17 sezon...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    ...Top Gear już rozpoczęty.
    tak tylko piszę gdyby ktoś ich lubił oglądać;)
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 2. Data: 2011-06-27 21:47:30
    Temat: Re: 17 sezon...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 21:43:59 +0200, Qlfon napisał(a):

    > ...Top Gear już rozpoczęty.
    > tak tylko piszę gdyby ktoś ich lubił oglądać;)

    Nie już, tylko wczoraj. Zabawa jak zwykle niezła.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-06-27 21:53:35
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-06-27 21:47, Waldek Godel pisze:

    > Nie już, tylko wczoraj. Zabawa jak zwykle niezła.

    Nie pisałem że dziś:) Ale wczoraj jeszcze nie widziałem torrenta:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 4. Data: 2011-06-27 22:01:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 21:53:35 +0200, Qlfon napisał(a):

    > Nie pisałem że dziś:) Ale wczoraj jeszcze nie widziałem torrenta:)

    Były już wczoraj - SD i 720p. Dziś rano pojawił sie 1080p

  • 5. Data: 2011-06-27 22:05:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Qlfon,

    Monday, June 27, 2011, 9:43:59 PM, you wrote:

    > ...Top Gear już rozpoczęty.
    > tak tylko piszę gdyby ktoś ich lubił oglądać;)

    A w polskich wersjach BBC same powtórki :( Ostatnio trafił się kawałek
    14 sezonu - chyba przez pomyłkę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-06-27 22:21:40
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości:

    > Zabawa jak zwykle niezła.

    No właśnie - tylko zabawa. Z motoryzacją już to nie ma nic wspólnego od
    ponad 6 serii.
    Zresztą gdy rozpoczynała się 1 seria to Jeremiasz stwierdził że będzie to
    program motoryzacyjno-rozrywkowy.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 7. Data: 2011-06-27 22:25:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 22:21:40 +0200, Bugatti napisał(a):

    > No właśnie - tylko zabawa. Z motoryzacją już to nie ma nic wspólnego od
    > ponad 6 serii.
    > Zresztą gdy rozpoczynała się 1 seria to Jeremiasz stwierdził że będzie to
    > program motoryzacyjno-rozrywkowy.

    No i? Jak chcesz nudne do wyrzygania programy, to włącz polską telewizję.
    Bo nawet Niemcy próbują robić show.

  • 8. Data: 2011-06-27 23:07:28
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > A w polskich wersjach BBC same powtórki :( Ostatnio trafił się kawałek
    > 14 sezonu - chyba przez pomyłkę.

    do nałogowych oglądaczy Top Gear. czy kiedykolwiek było tam coś o
    citroenie c15?

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-06-28 12:09:19
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > No właśnie - tylko zabawa. Z motoryzacją już to nie ma nic wspólnego od
    > ponad 6 serii
    > Pozdr.

    Na naszej kochanej TV jedynie co leci to zenujacy zakup kontrolowany i
    inne nudne programiki...zenada.
    Szczegolnie jak prowadzacy na sam widok niektorych aut ma kisiel w gaciach.

    W Top chociaz pojada po kazdym bez wyjatku, rzetelnie i bez owijania..

  • 10. Data: 2011-06-28 16:09:35
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > W Top chociaz pojada po kazdym bez wyjatku, rzetelnie i bez owijania..

    Ta, zwłaszcza angielskie tzn. indysjkie marki bardzo konkretnie "objeżdzają"
    :> TG podniecał się nową generacją jagura, byłe same ochy i achy a jakiś
    czas później słuchałem Motodziennika w TokFm i Balkan z drugim redaktorem
    (cholera, zapomnialem nazwiska :( )pojechali po tym samochodzie pokazując
    bardzo konkretne kwestie - różnica była znaczna.

    TG jest fajny, śmieszny, ale w moim odczuciu nie jest miarodajny.

    --
    pozdrawiam
    kml