  • 101. Data: 2011-06-28 19:50:32
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    > Cóż - już się przekonaliśmy, że czytają grupę różni ludzie

    Jakieś szczegóły?

    Shrek

  • 102. Data: 2011-06-28 20:02:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertRędziak" napisał w wiadomości
    > Wyprzedził jedną, dwie osobówki, a nie tę ciężarówkę (czy dwie)
    >przed nim, która prowadzi konwój.

    > Ale zasadniczo mam to w pycie: z roku na rok mam co raz mniejsze
    >ciśnienie rwanie sekund i bycie najpierwsiejszym. A może to
    >dlatego, że znów jeżdżę mocniejszym autem?

    ALe po co kupowales mocniejsze auto, skoro i tak nie masz cisnienia
    :-)

    J.

  • 103. Data: 2011-06-28 20:06:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości

    >Jak kiedyś miałem auto bez nawigacji i czujników parkowania, to nigdy
    >się nie zgubiłem ani w nic nie przywaliłem. Bajery ogłupiają i
    >wyłączają
    >myślenie.

    Inne rzeczy tez wylaczaja. Czujnikow nie ma, a ostatnia zima nie
    chcialo mi sie auta odsniezac.
    Cofam, cofam .. lup. Slup, wrednie ustawiony na linii bocznej.

    Naprawde powolutku cofalem .. ale zima robi swoje, plastik juz nie
    jest taki elastyczny.

    J.

  • 104. Data: 2011-06-28 20:12:51
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    J.F wrote:

    > ALe po co kupowales mocniejsze auto, skoro i tak nie masz cisnienia
    > :-)

    Bo wie, że jakby co, to ma :-)
    I to jest piękne

    jarek d.

  • 105. Data: 2011-06-28 20:21:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 28 Jun 2011 19:22:10 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > Ciążarówki _i_ osobówki, skarbie.

    I wcisnął się przed nos temu, który jechał _za_ ciężarówką.
    Chyba widzę pewną sprzeczność lub niezrozumienie. Za bardzo się
    skupiłeś na słowe ,,wyprzedził'', kwiatuszku.

    r.
    _____________

  • 106. Data: 2011-06-28 20:23:14
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 28 Jun 2011 20:02:32 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > ALe po co kupowales mocniejsze auto, skoro i tak nie masz cisnienia
    > :-)

    Żeby:

    a) jeździć sobie leniwie, a przy tym dotrzymywać kroku innym, i
    nie martwić się tym, że za kilkadziesiąt tysięcy będzie
    potrzebny nowy silnik, bo stary się zmęczył od ciągłego buta w
    podłodze,

    b) a jak już mnie pociśnie, to mam czym pocisnąć :>

    r.
    _____________

  • 107. Data: 2011-06-28 20:30:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Tuesday, June 28, 2011, 7:25:10 PM, you wrote:

    > Ale przecież to chyba oczywiste, że TIRa wyprzedza się dłużej niż
    > osobówkę. Nawet po redukcji. Dlatego na osobówkę wystarczy, a na TIRa
    > już nie.
    Jak ten z tyłu zdąży się wkurrzyć, że nie wyprzedzasz i jeszcze Ciebie
    wyprzedzi, to na pewno było wystarczająco miejsca na wyprzedzenie tej
    ciężarówki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 108. Data: 2011-06-28 20:38:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 28 Jun 2011 19:22:57 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    > I znów zapomniałeś

    Nie projektuj swoich problemów, które musisz łatać lecytyną, na
    innych. Wiem, w jakim zakresie prędkości obrotowych moje auto
    najlepiej przyspiesza. Inna sprawa, że w porównaniu do
    pierdolotu mogę sobie spokojnie redukować o jeden bieg mniej, a
    moje życie zawodowe nie zależy od jazdy pełną łychą ze strachem
    w oczach, że w razie czego się nie odhamuję, a jeśli już się
    uda, to prędkość podróżną będę odzyskiwał przez następne
    dziesięć kilometrów, pod warunkiem że wiatr zawiał w plecy, a
    nie w twarz.

    Mam ten komfort że mogę odpuścić. Jak będę na miejscu za 15
    minut czy pół godziny, to mi korona z głowy nie spadnie, a
    klient nie strzeli focha. Jak będę musiał się odhamować, to te
    marne 170 koni pozwoli mi na odzyskanie prędkości podróżnej w
    kilkanaście sekund. A jak nadejdzie czas odcinkowych pomiarów
    prędkości, to moja żyłka będzie w porządku, a Twoja może pęknąć.

    r.
    _____________

  • 109. Data: 2011-06-28 20:39:57
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 28 Jun 2011 19:20:08 +0200, notveryoldman
    <n...@g...pl> wrote:

    > To takie proste. Nie uczą teraz używania kierunkowskazów? Może uczą, ale
    > kto by ich używał? Ostatnio mało kto miga. Byle do przodu...

    Kierunkowskaz to przeżytek: zdradza zamiary, zużywa żarówki i
    podnosi zużycie paliwa o 0.00001l/100km :)

    r.
    _____________

  • 110. Data: 2011-06-28 20:41:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-28 11:59, DJ pisze:

    > Nie wszyscy lubia wyprzedzac na trzeciego na waskiej drodze bez poboczy.

    No to jak nie lubi albo nie umie, to niech nie wyprzedza, ale niech nie
    ma pretensji że inny lubi i umie.
    Bo skoro są kierowcy którzy w tej sytuacji swobodnie manewr wyprzedzania
    wykonają, to dlaczego by mieli tego nie robić?

    Kwestia jest tylko taka, że faktycznie trzeba wtedy uważać na takich
    którzy nie sprawdzają w lusterkach, albo sprawdzają za rzadko i nie
    spodziewają się że niedaleko może być samochód który jest w stanie
    przyspieszyć, a nie tylko powolutku zwiększać prędkość.

    Dodać do tego trzeba że bardzo wielu ludzi zupełnie nie potrafi
    wyprzedzać, albo nie ma ku temu możliwości technicznych.
    Większość samochodów na naszych drogach wyposażona jest w rachityczne
    silniczki, których skromna stadnina jeszcze przez lata eksploatacji
    wyzdychała. Do tego albo jakieś zabobony związane z niezrozumieniem
    hasła "moment obrotowy", albo po prostu przekonanie że powyżej 3000rpm
    silnik się "zarzyna".
    W zeszłym roku trochę pojeździłem po kraju z lawetą jeżdżąc "tirowe"
    80-85km/h. Czyli w końcu miałem okazję być nie wyprzedzającym, a
    wyprzedzanym. Tylu cudów jakich się naoglądałem będąc wyprzedzanym, to
    przez wszystkie lata za kierownicą nie widziałem.

    > Pomijam sytuacje, ze ktos nie wykazuje chceci do wyprzedzania.
    > Ale czesto widze jak ten za TIR-em sie wychyla i ma zamiar wyprzedzac, a tu
    > ktos z dalej jadacych tez zaczyna wyprzedzac, bo ulamek sekundy wczesniej
    > zobaczyl, ze jest wolna droga.

    To jest przesada, ale też wina wychylającego się, który nie umie
    skorzystać z kierunkowskazu w celu sygnalizowania _zamiaru_.
    Bo większość kierowców wrzuca kierunkowskaz równo z ruchem kierownicą, a
    wtedy to już wszyscy widzą że on zmienia pas.