  • 1. Data: 2011-06-27 19:02:59
    Temat: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Tak sobie slucham roznych wiadomosci i zastanawia mnie jedna rzecz:
    codziennie lapia ilustam podpitych kierowcow. Kierowanie na bani to
    przestepstwo. Przez moje jakies 18 lat kierowania bylem zatrzymany przez
    Policje chyba 4 razy (2 razy mandat, 2 zwykle kontrole), owszem nie
    jezdze duzo, jakies 10kkm rocznie, ale daje to mi pewien obraz
    prawdopodobienstwa kontroli. Jesli jest wiec ono tak niskie, to ilu
    pijanych NIE zatrzymano... Ale mniejsza z tym, pytanie co z tymi,
    ktorych zlapano i jak to sie dzieje, ze codziennie lapia nowych, a przy
    okazji jakis akcji lapia ich zastraszajaca liczbe.
    Jak to jest?
    a) Lapia tych, ktorych nie zlapano wczesniej i za jakies czas liczba ta
    zacznie spadac (wylapia tych, ktorzy pija, a zakladam, ze to mniej
    wiecej staly %)
    b) Lapia, a sad ich wypuszcza
    c) Nie mam racji ze stalym odsetkiem pijacych-kierujacych i chleje coraz
    wiecej ludzi
    d) Wobec niskiego prawdopodobienstwa zlapania "zasoby" pijanych nigdy
    sie nie wyczerpia.
    e) Sam juz nie wiem co jeszcze mozna wymyslic
    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2011-06-27 19:11:42
    Temat: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tak sobie slucham roznych wiadomosci i zastanawia mnie jedna rzecz:
    > codziennie lapia ilustam podpitych kierowcow.
    [ciach] Jesli jest wiec ono tak niskie, to ilu
    > pijanych NIE zatrzymano... Ale mniejsza z tym, pytanie co z tymi, ktorych
    > zlapano i jak to sie dzieje, ze codziennie lapia nowych, a przy okazji
    > jakis akcji lapia ich zastraszajaca liczbe.

    Niestety z tego co wiem to do pijanych kierowcow wliczaja rowerzystow -
    przejedz sie na dowolna wioske pod sklep i zobacz ilu wraca po piwie :-)

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-06-27 19:26:57
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-27 19:02, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > sie nie wyczerpia.
    > e) Sam juz nie wiem co jeszcze mozna wymyslic

    d) + pijani kierowcy rowerów. No i to, że pewnie 90% z nich nie była
    wcale pijana.

    Shrek.

  • 4. Data: 2011-06-27 19:40:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 19:02, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > e) Sam juz nie wiem co jeszcze mozna wymyslic

    Wycieczka do sądu karnego, wot dla ciekawości popatrzeć na
    wokandy Ci wiele wyjaśni.

    Całkiem poważnie proponuję to zawsze osobom demonizującym ilość
    pijanych jak bela kierowców, którzy jeżdżą po PL drogach.

    Zadanie nr 1 do sądu:

    Przejść się po wszystkich karnych wokandach i policzyć ilość:

    a) spraw z 178 par 1 KK
    b) 178 par 2 KK
    c) 87 par 1 KW
    d) 87 par 2 KW

    Zsumować wszystkie sprawy. Ustalić jaki procent wszystkich
    napierdolonych zbrodniarzy stanowią osoby z punktów b oraz d.

    Dla "pogłębienia stanu zdziwienia" gorąco zalecam wejść sobie na
    losowo wybranych 5 spraw z punktu b i d i przysłuchać się w
    jakich okolicznościach zbrodnie te zostały popełnione ...

    Zmienić "nastawienie" do tematu, bo wcale zmorą naszych dróg nie
    są pijani kierowcy. Acz jest to temat piękny, chwytliwy,
    medialny, odwracający uwagę opinii publicznej od realnych zagrożeń.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 5. Data: 2011-06-27 22:30:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 19:40:55 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Zmienić "nastawienie" do tematu, bo wcale zmorą naszych dróg nie
    > są pijani kierowcy.

    To prawda, pijaczki sa na drugim miejscu. Na pierwszym jest przecietny Jan
    "Ja-Jestem-Mistrzem-Kierownicy" Kowalski. Jezdzic nie umie, ale
    zapierdziela ile fabryka dala. Dopoki go sytuacja nie przerosnie - np. jak
    z naprzeciwka nadleci podobny dzygit.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2011-06-27 22:34:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 22:30, Maciek pisze:

> [...]
    > "Ja-Jestem-Mistrzem-Kierownicy" Kowalski. Jezdzic nie umie, ale
    > zapierdziela ile fabryka dala. Dopoki go sytuacja nie przerosnie - np. jak

    Większość przyczyn to jednak drogi, które nie wybaczają błędów.
    Możesz być
    Ja-Jestem-Wykurwiście-Przepisowo-Jeżdżący-Zenek-Żąda
    jący-Kary-Śmierci-Dla-Kmiotów-Przekraczających-Prędk
    ość
    a zabije cie 70 letni dziadek, któremu noga na podporządkowanej
    ze sprzęgła ześlizgnie.

  • 7. Data: 2011-06-27 22:44:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 22:34:33 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Większość przyczyn to jednak drogi, które nie wybaczają błędów.

    Nie chodzi mi o jazde przepisowa czy nieprzepisowa.

    Trzeba byc kompletnym idiota, zeby po polskich drogach jezdzic jak po
    niemieckich autostradach. Wiadomo, ze sa dziurawe, kiepsko oznakowane, zle
    wyprofilowane, czesto za waskie i pelne arogantow w 15-letnich gruchotach.

    To sa "warunki jazdy", a efekty niedostosowania sie do nich mozna ogladac w
    telewizyjnych dziennikach.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2011-06-27 22:53:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 22:44, Maciek pisze:

    > Nie chodzi mi o jazde przepisowa czy nieprzepisowa.
    > Trzeba byc kompletnym idiota, zeby po polskich drogach jezdzic jak po
    > niemieckich autostradach.

    Trzeba totalnie nie jeździć po PL, żeby nie wiedzieć, że
    niektóre drogi wojewódzkie mamy w lepszym stanie niż niemieckie
    autostrady.

    > To sa "warunki jazdy", a efekty niedostosowania sie do nich mozna ogladac w
    > telewizyjnych dziennikach.

    Zieeew

  • 9. Data: 2011-06-27 23:56:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 22:53:56 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Trzeba totalnie nie jeździć po PL, żeby nie wiedzieć, że
    > niektóre drogi wojewódzkie mamy w lepszym stanie niż niemieckie
    > autostrady.

    No to sie zdecyduj, o co Ci chodzi, bo pisales wczesniej "Większość
    przyczyn to jednak drogi, które nie wybaczają błędów".

    Ja nie wiem, co to znaczy jezdzic totalnie. Jezdze glownie po Malopolsce i
    za granice. Po kraju wole podrozowac pociagiem, wygodnie, bezstresowo i z
    ksiazka w rece.

    > Zieeew

    No tak, brak argumentow :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 10. Data: 2011-06-27 23:59:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:56, Maciek pisze:

    > Ja nie wiem, co to znaczy jezdzic totalnie. Jezdze glownie po Malopolsce i
    > za granice. Po kraju wole podrozowac pociagiem, wygodnie, bezstresowo i z
    > ksiazka w rece.

    Dyskutujesz o polskich drogach mówiąc, że oglądasz je z okna
    pociągu. Ciekawostka.

    > No tak, brak argumentow :)

    Zaprawdę powiadam ci - masz rację. W dupie byłeś, wiesz co
    widziałeś.

    Może nie uwierzysz, ale w PL są drogi wojewódzkie w lepszym
    stanie niż większość DE autostrad.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!
    P.S. Bardzo lubię DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;)le