  • 1. Data: 2011-06-27 20:04:41
    Temat: GwW naprawa głośnika
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Odnalazłem w piwnicach stare, ale jare kolumny głosnikowe Unitry-Tonsil.
    Kiedys b. ładnie grały,a iecchciałbym je w jednym z pomieszczeń wykorzystać.
    Niestety w 4 głosnikach niskotonowych "wyparowało" tzw. górne zawieszenie,
    tj. pianka stabilizująca membranę.
    Gdzie w Warszawie jest zakład naprawiające takie rzeczy? - w Polsce jest ich
    sporo.
    (wiem , ze są zestawy naprawcze, ale nie chcę się uczyc naprawy na swoim
    sprzecie).

  • 2. Data: 2011-06-27 21:04:26
    Temat: Re: GwW naprawa głośnika
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-06-27 20:04, p 47 wrote:

> [...]
    > ich sporo.
    > (wiem , ze są zestawy naprawcze, ale nie chcę się uczyc naprawy na swoim

    Z zawieszeniem w tak podstawowym zakresie powinien sobie poradzic
    praktycznie kazdy autoserwis.

    /choc mozna tez sprobowac zapytac i w bardziej kumatym punkcie
    instalujacym i serwisujacym car audio albo zwykle RTV/

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2011-06-27 21:05:46
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-27 20:04, p 47 pisze:
> [...]
    > ich sporo.
    > (wiem , ze są zestawy naprawcze, ale nie chcę się uczyc naprawy na swoim

    1. nie ta grupa
    2. uspokój się z tym volumem

    ;)

  • 4. Data: 2011-06-27 21:48:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    idz na wolumen - tam sie rozstawia conajmniej jeden gostek co robi naprawy
    glosnikow
    poza tym ntg

  • 5. Data: 2011-06-28 00:09:39
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iuamq4$gs1$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > idz na wolumen - tam sie rozstawia conajmniej jeden gostek co robi naprawy
    > glosnikow
    > poza tym ntg

    Zgadza się ntg , przepraszam, pomyłkowo post poszedł nie na własciwa grupę.
    Chociaz...głośniki psują się tez samochodowei tez czasem warto je
    naprawiac..

  • 6. Data: 2011-06-28 08:35:27
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Zgadza się ntg , przepraszam, pomyłkowo post poszedł nie na własciwa
    > grupę.
    > Chociaz...głośniki psują się tez samochodowei tez czasem warto je
    > naprawiac..

    dlatego lec na wolumen;)

  • 7. Data: 2011-06-28 10:49:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin p 47

> [...]
    > górne zawieszenie, tj. pianka stabilizująca membranę.
    > Gdzie w Warszawie jest zakład naprawiające takie rzeczy? - w Polsce jest

    Nie naprawiaj, wymień na nowe odpowiedniki Tonsila. Kiedyś robiłem to w
    takich kolumnach o znaczeniu sentymentalnym i jeden głośnik to był koszt
    rzędu 30-50 zł. Stare głośniki z byle jak naprawionym zawieszeniem nie
    będą grały dobrze.

  • 8. Data: 2011-06-28 13:05:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > rzędu 30-50 zł. Stare głośniki z byle jak naprawionym zawieszeniem nie
    > będą grały dobrze.

    owszem mozna sie zastanwoci nad zamiennikami. te naprawiane nie graja tak
    samo bo hurtem wrzucaja im gumowe zawieszenie - niezaleznie czy byla pianka
    czy guma wczesniej. guma sztywniejsza to i tracisz