  • 1. Data: 2011-06-27 23:37:11
    Temat: Nadgorliwosc policji... motocyklista....
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    W niedziele byłem świadkiem pewnego zdarzenia ...
    przeczuwałem że do tego dojdzie gdyż wiedziałem
    co nastąpi gdy motocykliści w grupie około 10
    miną podwójny patrol stojący na Janka Wisniewskiego
    pomiedzy wiaduktami na długiej prostej

    na początku się zapowiadało na typowy przejazd
    kilku motocyklistów przejechało grzecznie, może nie znacznie łamiąc
    predkość, natomiast kilku innych śmiałków na widok p....
    powkur... ich totalnie odkrecając manetki co przy takiej ilości
    motocyklistów narobiło troche hałasu

    na tej trasie jest ograniczenie do 70
    przejechaliśmy obok miśków troche sekund mineło z jakieś 20s-30
    gdzie po kolejnych 15s leci suka z tyłu na sygnale

    dorawli jedngo zagubionego motocykliste który odłączył się do grupy
    wjeżdżająć na estakedę i tam dokładnie na wjeżdzie pod gorkę i zakręcie
    go zatrzymali, misiek podenerowany napewno wlepił mandat...
    pytanie za co??? za nienawisć czy miłosc do US ?
    bo w zasadzie tablice były czytelne, predkość hmm akurat
    w przypadku tego motocyklisty cięzko byłoby zmierzyć
    bo krył się za cysterną :)

    ale dajcie mi człowieka a znajdę paragraf
    irytuje mnie zachownie służbistów
    ja wiem motocykliści maja swoje prawa
    pewna ich cześć jeździ bez prawka itp

    ale czepianie sie grupy motorow to jakas niesprawiedliwosc spoleczna
    samochody sie goni gdy jada w grupie?

  • 2. Data: 2011-06-27 23:43:39
    Temat: Re: Nadgorliwosc policji... motocyklista....
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:37, Kris_Poland pisze:

    > samochody sie goni gdy jada w grupie?

    Goni się. Poczytaj fora streetracerów.

    EOT.

    Flejm totalnie zjebany. Nie zabieraj się od dupy strony. Na
    wikipedii odrobić zadanie. Zaczynamy od słowa WAGINA.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-06-28 06:24:22
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 23:37:11 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > motocykliści w grupie około 10 miną podwójny patrol

    Jaki jest twój ojczysty język?

    AK

  • 4. Data: 2011-06-28 08:50:11
    Od: "Robcio" <r...@w...pl>

    > Jaki jest twój ojczysty język?

    to kolina, znana z tego że pisze po obcemu. Do KF go

    Robert

  • 5. Data: 2011-06-28 10:01:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jun 2011 08:50:11 +0200 osobnik zwany Robcio
    wystukał:

    > to kolina, znana z tego ?e pisze po obcemu. Do KF go

    kolina, fajnie, że składasz samokrytykę, ale już sam się gubisz w swoich
    nickach

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2011-06-28 11:14:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-27 23:37:11 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > misiek podenerowany napewno wlepił mandat...
    > pytanie za co???

    Za to:
    On 2011-06-27 23:37:11 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > natomiast kilku innych śmiałków na widok p....
    > powkur... ich totalnie odkrecając manetki co przy takiej ilości
    > motocyklistów narobiło troche hałasu

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-06-28 12:32:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-28 06:24:22 +0200, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> said:

    > Jaki jest twój ojczysty język?

    Napiszesz poprawną wersję?

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-06-28 23:07:41
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 23:37:11 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > pytanie za co???

    Za artykuł, który jest na mandacie. Widocznie motocyklista się zgodził
    skoro przyjął.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2011-06-28 23:12:47
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 28-06-2011 06:24, Andrzej Kubiak pisze:

    > Jaki jest twój ojczysty język?
    >
    > AK

    kaszebści. kris jest z wejherowa i nosi skary do sandłow ;] (jak wungiel
    co to nad morze latem przyjezdza;)