  • 1. Data: 2011-06-27 23:13:20
    Temat: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:

    http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2011-06-27 23:27:09
    Temat: Re: po co rejestrator? vel martwe pole
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:13, neoniusz pisze:
    > A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:
    > http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    Daj dłuższy kawałek .... 20 sekund wcześniej co się działo chcę
    wiedzieć.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 3. Data: 2011-06-27 23:31:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:13, neoniusz pisze:
    > A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    uooo kurwa....

    Ty to kręciłeś?

  • 4. Data: 2011-06-27 23:33:50
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    layer_embedded

    > Daj dłuższy kawałek .... 20 sekund wcześniej co się działo chcę wiedzieć.

    Ten mi sie bardziej podoba:

    http://www.youtube.com/watch?v=zp3hzEoSN_o&feature=r
    elated

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2011-06-27 23:35:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:31, megrims pisze:

    layer_embedded
    > uooo kurwa....
    > Ty to kręciłeś?

    Jeśli tak - to miał kurewskie parcie na szkło:

    "1) nie w podłogę, ale był (w lusterku zobaczyłem auto
    zbliżające się, nie chciałem by się skończyło tak, że ja w
    rowie, w mojej dupie inne auto a sprawca pojechał),"

    Tak wyjaśnił w komentarzach. Czyli zamiast hamować "i
    ryzykować", że ktoś mu w dupę wjedzie , wolał na 100 % "sprawcę"
    zdjąć z drogi, co by nie spierdolił ...

    Nosz kurwa mać !

  • 6. Data: 2011-06-27 23:38:10
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    neoniusz wrote:
    > A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    o q.... niezle, dobry row - ciagnal ich a nie wystrzelil na drzewko

    Takiego trzeba wyjac z auta i naklepac :/ Opanowany poszkodowany no ale nie
    widzimy co dzialo sie dalej :)

    Co to za rejestrator? Powoli przekonuje sie ze musze takie cos miec, ostatnio
    chuj z audi zajechal mi droge i zaczal hamowac - nie ustepowalem mu lewego
    pasa, tylko kurwa na zakrecie nie zmieniam pasow przy 120 na liczniku.
    Skurwysyn mial bardzo mocny woz i uciekl, ale normalnie zajechal mi droge i po
    heblach dal. Od razu bym szedl z tym na policje.

  • 7. Data: 2011-06-27 23:49:07
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ten mi sie bardziej podoba:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=zp3hzEoSN_o&feature=r
    elated

    a moze ci sie spodowa jak na przejsciu dwa rozwalajace samochody cie zmiota
    co?

  • 8. Data: 2011-06-27 23:50:36
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-27 23:13, neoniusz pisze:
    > A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    a tak BTW:
    jechałem kiedyś autem z czymś takim:

    http://www.youtube.com/watch?v=Uux7E_ls6-4&feature=p
    layer_detailpage#t=156s

    Jak by ta cytryna miała takie coś, to by do niczego nie doszło.
    Bardzo fajny bajer.

  • 9. Data: 2011-06-27 23:51:04
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Tak wyjaśnił w komentarzach. Czyli zamiast hamować "i ryzykować", że ktoś
    > mu w dupę wjedzie , wolał na 100 % "sprawcę" zdjąć z drogi, co by nie

    ale po co?
    zapis video nie działał
    rownie dobrze drzewo mogło wbić się w kokpit
    i zrobić sito z ludka:(

    po co ryzkowac

  • 10. Data: 2011-06-28 00:04:08
    Od: "SruTuTu" <1...@p...com>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości >
    http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=p
    layer_embedded

    A mnie wkurwiają takie pizdy co mają więcej ambicji niż możliwości.
    Dojeżdżam do jakiegoś TIRa zawalidrogi a z przeciwka zatwardzenie jak chuj,
    co chwila się wychylam i sprawdzam czy jest pusto. Droga wolna chce
    wyprzedzać a tu już zaczyna z prędkością furmanki wyprzedzać zza moich
    pleców taka właśnie pizda. I moje 170 kucy wpierdala siano bo wieśniakowi
    się wydaje że jego zaprzęg jest najszypciejszy. Sam bym kurwa chętnie
    wpierdolił takiego cwela do rowu. Podejrzewam że jak pokażesz dodatkowe 20s
    filmu to będzie tam właśnie taka sytuacja.