  • Data: 2012-03-23 20:33:27
    Temat: metodologia rozwiązywania zadań
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jest taki mostek:
    http://e-serwis.org/smietnik/mostek.PNG
    zasilanie sinusoidalne,
    pytanie jak wyliczyć napięcie między punktami A i B...
    ja wiem, że to Ur2-Uc2, ale problem w tym jak wyjaśnić to komuś kto nie
    czaii... lajkowi który wziął korepetycje?

    normalnie mamy oczko i suma napięć w oczku równa się zeru... R1 R2 C1 C2
    tworzą oczko, suma napięć 0...
    ale pomiędzy punkami A i B nie ma elementów, nie można więc mówić o oczku,
    jak to sensownie objaśnić lajkowi, żeby załapał i sobie poradził z innymi
    "kłodami Tuska"?

    druga sprawa, wiem, że pewnie istnieje sto milionów książek, a w każdej z
    nich napisano jakieś szczątkowe informacje, po złożeniu których przez rok
    składania może bym i zczaił o co chodzi... ale...

    proszę uprzejmie o napisanie mi jak nazywają się impedancje admitancje i
    takie różne przy wyliczeniach dla prądu sinusoidalnego? wszystko mi się
    pomieszało i pozapominałem...

    HELP!