    Date: Tue, 18 Dec 2012 21:06:57 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: kupno auta na zagranicznych rejestracjach

    witam

    mam zamiar kupić auto (dla seniora) na zagranicznych tablicach
    rejestracyjnych. Nie chce aby mnie ktoś wpuścił w maliny. Powiedzcie
    proszę jak się załatwia formalności związane z zakupem. domniemam że w
    kraju pochodzenia auta są wyrejestrowane i nie mają ubezpieczenia.
    Wożenie lawetą odpada. w ogłoszeniach jest napisane - opłacony gotowy do
    rejestracji. Jak to dobrze zrobić?

    ToMasz

    Ps oczywiście handlarza zapytałem, ale strasznie coś kręcił, że kolega
    coś tam załatwi, że jakieś tablice za chwile przykręcimy (auto miało
    swoje tablice)