  • Data: 2011-09-15 03:45:31
    Temat: internet mobilny - router
    Od: "Selektor" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Nie jestem pewien czy to odpowiednia grupa ale przynajmniej
    powiązana w jakimś stopniu z tematem.

    Chodzi mi o kwestię utworzenia sieci bezprzewodowej w domu.

    Mam internet mobilny iPlus i modem HUAWEI, nie pomnę teraz
    modelu ale na 90% jest to E220.

    Chciałem utworzyć sieć WiFi w domu, czy jest to możliwe i
    ewentualnie jaki router mogę tu zastosować?
    Z góry uprzedzam, że nie chodzi mi o rozwiązanie aby podłączyć
    modem do jednego z komputerów i stworzyć sieć rozsiewczą,
    co prawda działa ale wymaga ciągłego włączenia komputera.

    Chciał bym podłączyć modem do routera, który na stałe
    utrzymuje połączenie z siecią, choć akceptowalne jest rozwiązanie,
    że połączenie jest ustanawiane dopiero przy żądaniu połączenia
    z internetem przez wybraną stację/komputer.

    Pozdrawiam
    Selektor