  • 191. Data: 2010-06-26 19:27:16
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i04on4$1fpd$1@news.mm.pl...

    > Twoje problemy, brak wiedzy, lenistwo mnie nie interesuje.

    W sumie tak - jestem pewien, że musisz bardzo skupiać się na swoich bo przed
    Tobą długa i ciężka praca.

    Jurand.

  • 192. Data: 2010-06-26 19:32:28
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Ja mu nie polecalem E34 :P
    > Znowu twoj umysl robi ci psikusa, podobnie jak z tym, ze gdzies napisalem,
    > ze A6 to szczytowe osiagniecie techniki :P

    Ty chłopcze naprawdę jesteś debilem.
    Cytat z Twojego maila:
    "Jak bedziesz sluchal ludowych legend to z cala pewnoscia nie kupisz
    dobrego auta. Napisze tak, TDS - tak, E36 - nie. Juz lepiej E34, albo jak
    masz pieniadze to E39."

    To rozumiem jest NIE POLECANIE E34...

    Jurand.

  • 193. Data: 2010-06-26 19:34:36
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > No nie jest zle jak na auto za smieszne juz pieniadze.

    Jest do dupy. Kiepskie silniki (wszystkie równo jak leci), ciasne wnętrze,
    często właściciele typu "mam dres jestem da best". Za te "śmieszne
    pieniądze" można sobie kupić coś, co będzie 3x lepszym rozwiązaniem dla
    osoby oczekującej niskich kosztów eksploatacji od auta kupionego za śmieszne
    pieniądze.

    > Juz poczules sie lepiej? :>

    Ja czuje się doskonale. Ty chyba nie najlepiej, bo produkujesz takie bzdury,
    ze chyba cię głowa boli.

    Jurand.

  • 194. Data: 2010-06-26 19:36:54
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Bo nie pomyslales ani sekundy nad tym co napisalem.

    > Napisalem audi z tych lat majac na mysli lata, w ktorych powstalo E34, co
    > pozwala na jakies porownanie.
    > Branie samochodu z lat 80 i porownywanie go do takiego z lat 90 jest
    > troche smieszne (szczegolnie, ze nawet cenowo nie przystaja).

    Oczywiście, A6 C4 jest typową konstrukcją z lat 90-tych. Tylko ni cholery
    nie wiem, dlaczego na pierwszy rzut oka wcale nie różni się od 100 C4 z
    praktycznie końcówki lat 80-tych.
    Tak samo jak BMW E34 to też typowy przedstawiciel motoryzacji z lat 80-tych.
    Model E28 natomiat to był chyba przedstawiciel motoryzacji lat 70-tych...
    szkoda, że go zaczęli produkować dopiero w 82-gim.

    Jurand.

  • 195. Data: 2010-06-26 19:53:07
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Dlaczego?
    > Ano dlatego, ze miejsce, w ktorym przykrecisz amortyzator nie ma wplywu na
    > dzialanie zawieszenia, ono po prostu wynika z tego czy jest kolumna czy
    > jej nie ma, czy jest miejsce na amortyzator tu czy gdzie indziej.
    > Ze kolejny element jest to prawda, ale tani, latwy do wymiany i raczej
    > malo awaryjny.

    Miejsce, w którym przykręcisz amortyzator ma bardzo duże znaczenie na
    działanie zawieszenia - im bliżej jest on osi wahacza, prowadzącej przez
    środek jego silentbloków mocowanych do nadwozia, tym krótszy skok
    amortyzatora jest wymagany, ale też większe siły będą na niego wywierane.

    > Nie, nie maja takiego samego podejscia.

    Jak to nie? Przecież to nie ma znaczenia, jak szybko jedzie auto. Ważne, że
    jedzie.

    > To zobacz jak wygladaja te silentbloki u innych producentow (zobaczysz ze
    > moga byc zupelnie inne).
    > W ogole zobacz jak wygladaja zawieszenia wielowahaczowe z prawdziwego
    > zdarzenia.

    A które to są te z "prawdziwego zdarzenia"?

    > Posprawdzaj jak wygladaj inne (dla ciebie takie same przeciez) trojkatne
    > wahacze innych producentow.

    Bardzo podobnie - mają 2 silentbloki, przykręcane do dołu nadwozia, sworzeń,
    do którego mocowana jest zwrotnica i tyle. Co jest w nich takiego
    nierypowego? ;)
    Aczkolwiek konkretów się nie spodziewam. Za dużo już sie naczytałem Twoich
    światłych teorii spod budki z piwem.

    >>> www.allegro.pl
    >>> www.sklep.intercars.com.pl

    > Jak sie doczekam tych TDSow w E34 po 15 tysiecy to moze tez cos poszukam,
    > te lakiery i info z salonow samochodowych tez jeszcze pamietam :P

    Rozumiem, że szok jeszcze Ci nie minął.

    > Masz do tego prawo, ale wbrew twoim teoriom ciagle jezdzi :>

    To, że coś jeździ, nie znaczy, że nie jest złomem.

    > Taka trojke, jak gowniana ;>

    Trójka, czy piątka wszystko jedno - grunt, że TDS z automatem. Czyli
    gówniane zestawienie. ;)

    Jurand

  • 196. Data: 2010-06-26 20:58:43
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

> [...]
    > "Jak bedziesz sluchal ludowych legend to z cala pewnoscia nie kupisz
    > dobrego auta. Napisze tak, TDS - tak, E36 - nie. Juz lepiej E34, albo

    Nie, polecilem mu E39 jak ma pieniadze.
    E34 bylo na zasadzie, jak juz musi byc BMW i TDS.

    --
    Karolek

  • 197. Data: 2010-06-26 21:02:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

> [...]
    > "śmieszne pieniądze" można sobie kupić coś, co będzie 3x lepszym
    > rozwiązaniem dla osoby oczekującej niskich kosztów eksploatacji od auta

    Kiepskie silniki :P ROTFL.
    A te 3x lepsze to zapewne kupione u ciebie po "profesjonalnej" naprawie
    i lakierowaniu nie istniejacym lakierem :P

    > Ja czuje się doskonale. Ty chyba nie najlepiej, bo produkujesz takie
    > bzdury, ze chyba cię głowa boli.

    Twoje samopoczucie jest wprost proporcjonalne do ilosci uzytego slowa dres.
    Cos jeszcze ci rosnie jak siedzisz w audi? :P

    --
    Karolek

  • 198. Data: 2010-06-26 21:05:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Oczywiście, A6 C4 jest typową konstrukcją z lat 90-tych. Tylko ni
    > cholery nie wiem, dlaczego na pierwszy rzut oka wcale nie różni się od
    > 100 C4 z praktycznie końcówki lat 80-tych.

    Z czego??
    Zobacz jeszcze raz kiedy zaczeli go produkowac.

    > Tak samo jak BMW E34 to też typowy przedstawiciel motoryzacji z lat
    > 80-tych. Model E28 natomiat to był chyba przedstawiciel motoryzacji lat
    > 70-tych... szkoda, że go zaczęli produkować dopiero w 82-gim.

    No wedlug twojej pokretnej logiki to E28 jest z lat 70, skoro 100 C4
    jest z 80 :P

    --
    Karolek

  • 199. Data: 2010-06-26 21:10:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

> [...]
    > środek jego silentbloków mocowanych do nadwozia, tym krótszy skok
    > amortyzatora jest wymagany, ale też większe siły będą na niego wywierane.

    To juz problem amortyzatora, a nie wahcza, czy w ogole dzialania
    zawieszenia.

    > Jak to nie? Przecież to nie ma znaczenia, jak szybko jedzie auto. Ważne,
    > że jedzie.

    To juz twoje teorie.

    > A które to są te z "prawdziwego zdarzenia"?

    Te w audi ;P

> [...]
    > Aczkolwiek konkretów się nie spodziewam. Za dużo już sie naczytałem
    > Twoich światłych teorii spod budki z piwem.

    Czy nie typowego to bym nie powiedzial, ale sa po prostu inne i inaczej
    rozwiazane pewne rzeczy.
    Ale ze jest smierdzacy len to ci juz nic na tacy podawal nie bede.

    > Rozumiem, że szok jeszcze Ci nie minął.

    Szok, jak to szybko mozna zniknac z watku :P

    > To, że coś jeździ, nie znaczy, że nie jest złomem.

    Fajna ta twoja szklana kula... by byla gdyby cie tak nei oszukiwala.

    > Trójka, czy piątka wszystko jedno - grunt, że TDS z automatem. Czyli
    > gówniane zestawienie. ;)

    Dobra, skonczmy juz bo ile w koncu mozna.

    --
    Karolek

  • 200. Data: 2010-06-26 21:47:31
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Nie, polecilem mu E39 jak ma pieniadze.

    Na takiej zasadzie to ja mogę polecić prywatny samolot odrzutowy. ;)

    Jurand.