  • 1. Data: 2010-06-18 16:26:48
    Temat: Wróci moda na stare samochody :-)
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    http://wiadomosci.onet.pl/2186304,16,nasa_w_2013_rok
    u_czeka_nas_apokalipsa,item.html

    Passat 1.6D będzie w cenie :-) A ja takiego za bezcen oddałem....
    I ręczne stacje benzynowe :-) Tylko skąd ropa będzie na tych stacjach?
    Cholera....

  • 2. Data: 2010-06-18 16:43:12
    Temat: Re: Wróci moda na stare samochody :-)
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Passat 1.6D będzie w cenie :-) A ja takiego za bezcen oddałem....
    > I ręczne stacje benzynowe :-) Tylko skąd ropa będzie na tych stacjach?

    Ja tam mam polo 1.4D oraz kwadrata (ktory neistety nie jezdzi obecnie).
    Zaleta to to ze jezdzi tanio, kosztuje tanio, czesci sa tanie a i przy tym
    nie straszy stanem. No i go mozna mlotkiem, kilkoma kluczami a nazwe
    scyzorykiem McGyvera naprawic.

    Ropy moze nie byc na jadalnym pojedzie.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-06-18 17:14:56
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-06-18 16:43, Adam Szewczak pisze:

    > Ropy moze nie byc na jadalnym pojedzie.

    najlepiej takim ze smażalni frytek to i miły zapaszek się uniesie :)

    ostatnio jechałem za jakimś busem to plackami czadziło :D

  • 4. Data: 2010-06-18 17:25:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Passat 1.6D będzie w cenie :-) A ja takiego za bezcen oddałem....
    > I ręczne stacje benzynowe :-) Tylko skąd ropa będzie na tych

    Spoko - zapasy na dlugo wystarcza jak odpadnie 99% pojazdow :-)

    Ale powazniej piszac - ktos wie jakie moga byc parametry pola
    magnetycznego w takiej burzy ?
    Bo cos mi sie nie wydaje zeby mogly spowodowac szkody jakiekolwiek.
    Nawet mimo doniesien ze w Kanadzie juz kiedys spowodowaly.

    J.

  • 5. Data: 2010-06-18 18:08:22
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Olek" wrote
    > ostatnio jechałem za jakimś busem to plackami czadziło :D

    Norma, u nas 3/4 PKSów na tym jeździ. Zostawiają za sobą
    piękne niebieskie chmury i okropny smród...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 6. Data: 2010-06-18 18:30:13
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-06-18 16:26, CeSaR pisze:
> [...]
    >
    > Passat 1.6D będzie w cenie :-) A ja takiego za bezcen oddałem....
    > I ręczne stacje benzynowe :-) Tylko skąd ropa będzie na tych stacjach?

    Dlatego ja dalej jeżdżę swoim 2.5D z rzędową pompą wtryskową ;-)

  • 7. Data: 2010-06-18 18:56:58
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Bo cos mi sie nie wydaje zeby mogly spowodowac szkody jakiekolwiek. Nawet
    > mimo doniesien ze w Kanadzie juz kiedys spowodowaly.

    Jeśli spowoduje szkody takie jak w Kanadzie to może być różnie. W zasadzie
    gdzie by się nie obejrzeć to wszystko albo od Internetu albo od prądu
    zależy.
    A prąd i tak od Internetu...

  • 8. Data: 2010-06-18 19:12:52
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Olek" wrote
    >
    > Norma, u nas 3/4 PKSów na tym jeździ. Zostawiają za sobą
    > piękne niebieskie chmury i okropny smród...
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    Hmm a ja jezdze na biodieslu i jakos nie kopci na niebiesko i nie
    pachnia plackami.

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-06-18 19:28:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-18 16:26, CeSaR wrote:

> [...]
    > Passat 1.6D będzie w cenie :-) A ja takiego za bezcen oddałem....
    > I ręczne stacje benzynowe :-) Tylko skąd ropa będzie na tych stacjach?

    Bo ja wiem.. elektronika w samochodzie znajduje sie w puszcze Faradaya,
    do tego mimo zlozonosci okablowania w co nowszych modelach to raczej
    nie ma takich linii dlugich w ktorych mogloby sie indukowac
    cos bardzo powaznego. To jeszcze nie EMP z wybuchu nuklearnego ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2010-06-18 19:34:05
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-18 18:56, CeSaR pisze:

    > Jeśli spowoduje szkody takie jak w Kanadzie to może być różnie. W zasadzie
    > gdzie by się nie obejrzeć to wszystko albo od Internetu albo od prądu
    > zależy.
    > A prąd i tak od Internetu...

    A nie w drugą stronę?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi